Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - DT50 > DT125 conversie.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1188 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68107 - DT50 > DT125 conversie.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3390 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 2-3-2014 20:38 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
[...]

Of je houdt gewoon je mond?
Een brommerkenteken op een motor plakken is fraude en als je daarmee staande wordt gehouden ben je wel heel ver van huis.
Dan is het beter (lees: minder erg) om met motorkenteken of helemaal zonder kenteken te rijden.

Bij mijn MTX bleek bij een controle dat het framenummer op het balhoofd door een vorige eigenaar weggevijld was. Ze konden hem niet meer herstellen en hij werd vernietigd, en dat was het. Ik kreeg het voordeel van de twijfel en het verhaal kreeg geen staartje.
Bij een echte crossmotor zou ik de kans daarop veel kleiner inschatten.

En was jij niet nog niet zo lang geleden weggegaan hier toen jij butthurt ging doen omdat niet iedereen denkt dat supermoto "de shit" is?


Waarom reageer je uberhaupt op hem? verwacht je nou werkelijk een zinnig antwoord?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


93 cc en naar het schijnt erg tam


gewoon 110cc en loopt hard.

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
RubenDT 2-3-2014 22:49 Print reply
Posts: 7
Mhm,

Misschien maar eens kijken naar zon big bore 110 dan. En tja.. Zon 74cc is.. Erg tam.

Deze 74cc Italkit, ook al is die nog wel /snel/. Vind ik erg veel lijken op een standaard 50. Hij trekt iets harder, maar heeft dezelfde eigenschappen als een std 50 tijdens het rijden.

Wel mooi dat met lage toeren dat ding gewoon als een std 50cc klinkt. Wel leuk als je 3 politie wagens per dag tegen komt..

Maar toch, zon 110 klinkt wel geinig. Rij ik iig die vriend van me dr uit met zijn 80cc (MHR of DR, dunnow) haha.

Hoe rijd zon 110 bigbore trouwens?

Ik weet nml dat due 80cc heel erg schokkerig kunnen rijden. Ze schokken alleen niet met 1 gasstand: Vol gas. Als je daarmee rustig 55 probeert te rijden ga je iig flink door elkaar geschud worden.

En ehm,
Laten we deze thread nou niet verkloten door spam en trols? Don't feed the troll, werkt het beste

Dit bericht is gewijzigd door RubenDT op 2-3-2014 om 22:50 uur.

Dit bericht is gewijzigd door RubenDT op 2-3-2014 om 22:53 uur.
 
Royal Club 2-3-2014 22:52 Print reply

Posts: 60390
Lekker sparen voor een motor knul. al dat geld wat je straks kwijt bent aan onderdelen krijg je er met de huidige markt nooit en te nimmer meer uit. Niemand wil meer opvoer spul omdat je gigantische boetes krijgt en ze steeds strenger worden.. :/
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Cas DT 2-3-2014 22:53 Print reply

Posts: 3131
dr80 sneller dan een 74 italkit? Dan klopt er iets niet aan je italkit.

En een dr80 rijdt juist heel soepel.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
theoDT 3-3-2014 0:12 Print reply
Posts: 246
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
[...]

Of je houdt gewoon je mond?
Een brommerkenteken op een motor plakken is fraude en als je daarmee staande wordt gehouden ben je wel heel ver van huis.
Dan is het beter (lees: minder erg) om met motorkenteken of helemaal zonder kenteken te rijden.

Bij mijn MTX bleek bij een controle dat het framenummer op het balhoofd door een vorige eigenaar weggevijld was. Ze konden hem niet meer herstellen en hij werd vernietigd, en dat was het. Ik kreeg het voordeel van de twijfel en het verhaal kreeg geen staartje.
Bij een echte crossmotor zou ik de kans daarop veel kleiner inschatten.

En was jij niet nog niet zo lang geleden weggegaan hier toen jij butthurt ging doen omdat niet iedereen denkt dat supermoto "de shit" is?

Of jij post geen domme plaatjes
Of je wordt niet gepakt door de politie?
En wie is hier nou butthurt jij of ik
 
theoDT 3-3-2014 0:14 Print reply
Posts: 246
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


93 cc en naar het schijnt erg tam


De 105cc van gilardoni hoort wel lekker te lopen veel koppel had ik gehoort
Mvg theo
 
Aprilia RX 50 2003 3-3-2014 0:23 Print reply

Posts: 6718
Ik heb weinig ervaring met de lange slag krukassen en cilinders. Ik weet alleen wat ik gehoord heb, maar zoals je zag verbeterde Keiji me al.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
JB1 3-3-2014 11:01 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theoDT
[...]

Of jij post geen domme plaatjes
Of je wordt niet gepakt door de politie?
En wie is hier nou butthurt jij of ik


Hé Theo Driessen, jij zou weg gaan van BF, donder eens van de dijk kneus
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
theoDT 3-3-2014 12:51 Print reply
Posts: 246
Ik blijf lekker ik gun je gewoon niks klein kind met je stoere knee downs

 
JB1 3-3-2014 12:55 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theoDT
Ik blijf lekker ik gun je gewoon niks klein kind met je stoere knee downs



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theoDT
ik ga weg van dit kneuzen forum


 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 3-3-2014 13:06 Print reply

Posts: 17929
Als jullie nou een beide opdonderen hier voordat ik jullie help
 
RubenDT 4-3-2014 10:19 Print reply
Posts: 7
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
dr80 sneller dan een 74 italkit? Dan klopt er iets niet aan je italkit.

En een dr80 rijdt juist heel soepel.


Die DR80 rijd op een 28mm carb (Delotto meen ik) met een sok van een luchfilter. Ik rij 21mm Delotto met standaard luchtfilter :p

Denk dat we daar de boosdoener hebben haha
 
Aprilia RX 50 2003 4-3-2014 10:31 Print reply

Posts: 6718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RubenDT
[...]


Die DR80 rijd op een 28mm carb (Delotto meen ik) met een sok van een luchfilter. Ik rij 21mm Delotto met standaard luchtfilter :p

Denk dat we daar de boosdoener hebben haha


28 mm op een DR? Dat heeft bijzonder weinig nut, maar als ie het leuk vindt moet ie t doen.

Edit: Yamaha kennende zullen ze de luchtinlaat wel begrenst hebben dus kijk eens bij je filterbox of je een vernauwing oid kunt vinden.

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 4-3-2014 om 10:45 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.

Dit topic is 3390 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved