goeiedag!
strakkere trekveertjes in je koppeling
en waarschijnlijk je rolletjes lichter
is moeilijk te zeggen zonder te testen
het is gewoon zoeken naar de juiste balans tussen
vermogen en overbrenging als hij goed afgesteld
is maakt het niet uit of je nou vanaf stilstaand optrekt
of 20 of 40 rijd
zodra jij weer gas geeft moet hij terug naar het toerental
waar hij genoeg kracht heeft om niet in een dip terecht te komen
vanaf stilstaand heb je een dip zeg je
dus dan zou ik als eerste de trekveertjes vervangen
voor wat sterkere exemplaren dan ben je de dip
vanuit stilstand kwijt!
je koppeling slipt orgineel en met orginele cilinder
ong tot 20kmpu met strakke veertjes!
mocht je vanaf die snelheid een dipje hebben
ga je iets lichter op de rollen
en zo puzzel je een beetje door :P
drukveer heeft trouwens niks met optrekken of wat dan ook
van doen! het enige wat die doet is zorgen
dat de snaar niet gaat slippen, bij een orginele 50cc
cilinder is het dus volkomen onzin om er zon
strakke veer in te zetten
Jordi
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 12-2-2014 om 19:09 uur.