Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - speedotronic speedlimiter

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 747 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #68067 - speedotronic speedlimiter
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 8325 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

capriv6 31-1-2014 21:03 Print topicpost
Posts: 43
heeft iemand ervaring met deze duitse begrenzer?
mijn duits is op zijn zachtst gezegd niet zo goed,dus op duitse forums kom ik ook niet verder.

http://www.scooter-s...ts.de/shop/index.php

het gaat om de speedotronic speedlimiter 4-Takt.

bijvoorbaat dank voor eventuele reactie's.



Dit bericht is gewijzigd door capriv6 op 31-1-2014 om 21:06 uur.

Dit bericht is gewijzigd door capriv6 op 31-1-2014 om 21:07 uur.
 

maerijn 1-2-2014 19:23 Print reply

Posts: 2455
Wat een prijzen voor een lullige begrenzer
 
jan w. 50 1-2-2014 20:28 Print reply

Posts: 965
ik heb het eff gelezen.

dat is een luxe toeren begrenzer.
[die kan ik wel gebruiken.]

je krijgt per mail doorgestuurd.
hoe je hem aan moet sluiten.
als ik het goed begrijp.

ik ben niet zo handig met stroom.
dat durf ik niet aan.









 
Bc. schadebakken . say no to camshafts
capriv6 1-2-2014 23:18 Print reply
Posts: 43
lullige begrenzer?
dit antwoord heb ik op een ander forum gekregen.
Dat is een processorgestuurde toerenbegrenzer die je op een bepaald toerental kan zetten. Hij is te schakelen op diverse manieren (schakelaar, remhendel code) maar je kan hem ook met een snelheidssensor op je achterwiel aansluiten.
iets anders dus als een cdi met regelbare condensator die niet werkt op zwaardere setups.

Dit bericht is gewijzigd door capriv6 op 1-2-2014 om 23:20 uur.
 
kenny77 2-2-2014 9:15 Print reply

Posts: 29286
Kan je voor dat geld niet beter voor een igitech ( of hoe je dat ook schrijft) kijken?

Kan je naast een toerenbegrenzer ook de ontstekingscurve in stellen.

Edit: ow wacht het gaat je om de rollerbank?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 2-2-2014 om 9:17 uur.
 
capriv6 2-2-2014 9:26 Print reply
Posts: 43
idd Kenny gaat om de rollerbank.
gaat om 125cc lifan schakelblok die ik om het koppel heb gemonteerd.
heb hem nu met veel pijn en moeite op 75km@gps met kleine carburateur.
ik wil naar de 60/65 indien mogelijk,heb al diverse dingen geprobeerd oaegelbare/omschakelbare cdi's van coos matser,ooracing,begrenzer.nl.
hij heeft te veel vermogen en trekt hem overal door heen.
 
JB1 2-2-2014 10:27 Print reply

Posts: 14881
Dus je hebt een 125cc blok gemonteerd maar wil 'm niet harder laten rijden dan 60/65?



:')
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
capriv6 2-2-2014 10:41 Print reply
Posts: 43
klopt JB1,ik wil koppel.
 
JB1 2-2-2014 10:41 Print reply

Posts: 14881
Ga motorrijden, op een brommer zul je nooit koppel krijgen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
4takker 2-2-2014 10:48 Print reply

Posts: 2395
koop dan gewoon een 70cc blok.
heb je meer koppel en is een stuk makkelijker 65 te laten lopen.

 
Never drive faster then your guardian angel can fly
capriv6 2-2-2014 10:49 Print reply
Posts: 43
ben ik niet met je eens ,in vergelijking met de standaard 50cc met minuscule klepjes.
motor heb ik weggedaan i.v.m medische problemen.
 
capriv6 2-2-2014 10:51 Print reply
Posts: 43
achteraf had ik idd beter 70cc kunnen nemen,ik was in de veronderstelling met de huidige technologie geen probleem om hem wat te temperen.
 
JB1 2-2-2014 10:59 Print reply

Posts: 14881
Gewoon kort vertanden en lekker zuigers vervangen met alle leuke warmlopers.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
4takker 2-2-2014 11:35 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: capriv6
ben ik niet met je eens ,in vergelijking met de standaard 50cc met minuscule klepjes.
motor heb ik weggedaan i.v.m medische problemen.



dat minuscule klepjes valt wel mee. de 70cc china blokken hebben de kleppen ter grote van een ot50 cilinderkop.
je had ook nog kunnen kijken naar de 90cc versie die heeft een langere slag krukas dus iets meer koppel. de 90cc versie heeft de zelfde cilinderkop als een china 70 blok.


als je zou willen kan je volgens mij nog op dat 125blok een cilinder zetten met een 47mm boring. dan heb je iets minder cc maar wel een lange slag krukas.
let dan wel op dat je een cilinder neemt die 69 hoog is. anders past het niet.

Dit bericht is gewijzigd door 4takker op 2-2-2014 om 11:35 uur.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
capriv6 2-2-2014 12:35 Print reply
Posts: 43
idd,heb ik ook gedacht kleiner aantal cc en/of andere kop.
 

Dit topic is 8325 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved