Quote:Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Sowieso geen dingen doen waardoor hij beroerd gaat lopen (zoals 2mm gat in sproeier boren ) dan verdenken ze hem toch van begrenzing
-Knip een stuk tuinslang af en stop dat boven je gasschuif
-Als je de mogelijkheid hebt, lichtere vertanding
-Achterband leeg laten lopen (niet helemaal plat natuurlijk, maar zodat het net niet op valt)
-Achterrem aan laten lopen
-Ontsteking later zetten? (als dat kan)
Dat zou hem toch wel langzaam moeten kunnen laten gaan?
Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 15-1-2014 om 19:13 uur.
en dan verdenken ze m en gaan ze m onderzoeken...
dus? het blok hoeft niet goed afgesteld te zijn, als de begrensing maar niet schakelbaar is is het goed.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
En dan je schijf en je blokken naar de klote, handig.
Ga lekker met de fiets of met het OV.
Of als je morgen op het bureau moet komen voor herkeuring oid, prop erin en +- afstellen.
Nieuwe remblokjes en schijf is alsnog goedkoper dan boete en eventuele inbeslagname
Mag trouwens hopen dat die dingen niet kapot gaan van een beetje aanlopen..
nee ff fo real zwz een busje bij je carb en een ietsie grotere sproeier
keertje beetje spuug in de bougie dop voor de bank wil die ook nog wel eens kut lopen nja suc6 verder laat maar weten wat je gedaan hebt
Ik ben een keer naar een RDW schouwing gereden met mijn RS die 60 ging, daar om de hoek een blikken plaatje met klein gaatje tussen de uitlaat en demper geschroefd, door de keuring heen gekomen, plaatje er uit gehaald en weer naar huis gereden.