Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen topic deel 51"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 912 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68032 - "Kleine vragen topic deel 51"
Pagina 31 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 49702 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MaXi-PuCh 29-10-2014 20:11 Print reply

Posts: 1531
hallo,

ik heb de afstelling van de 24mm vlakschuif mikuni op mijn wintervervoerhok bijna voor elkaar!
echter bij vol gas;
met sproeier 105 loopt hij koud perfect, eenmaal op temperatuur begint hij wat te stotteren.
met sproeier 102 loopt hij dan weer net wat te arm; als ik het gas 100% open draai, en ik draai hem terug naar 75%, gaat hij sneller rijden.

aangezien er geen zeskant mikuni sproeiers bestaan in de maten 103 en 104 vraag ik me af hoe ik hem perfect kan laten lopen?

het gaat dus alleen om vol gas! rest kom ik wel uit met 3 verschillende gasschuiven en gasnaalden
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 30-10-2014 0:18 Print reply

Posts: 8601
Je kan wat experimenteren met de luchtfilter (schuimfilter, gaatje in de originele,...)
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
playercp 31-10-2014 15:52 Print reply
Posts: 103
bedankt voor jullie reacties op de gps steun ik heb kunnen vinden wat ik zocht

nu heb ik nog 1 vraagje waar ik altijd al mee te kloten zit, de gasnaaldclip.

hoe doen jullie die erop?
is er een trucje voor ik krijg het namelijk niet zo 1,2,3 voor elkaar.


 
De Schout 1-11-2014 20:40 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: playercp
bedankt voor jullie reacties op de gps steun ik heb kunnen vinden wat ik zocht

nu heb ik nog 1 vraagje waar ik altijd al mee te kloten zit, de gasnaaldclip.

hoe doen jullie die erop?
is er een trucje voor ik krijg het namelijk niet zo 1,2,3 voor elkaar.




Clipje in het groefje zetten en met je duim er op duwen
 
tune tweak fiddle bang bummer
Maup 1-11-2014 21:20 Print reply

Posts: 4353
En als dat niet lukt: circlip in een goeie punttang pakken en erop klikken.

Dit bericht is gewijzigd door Maup op 1-11-2014 om 21:20 uur.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
ThymTSX 4-11-2014 12:26 Print reply

Posts: 238
Even een kleine vraag, wat is het verschil tussen de suzuki ts50x lc, ts80x lc en rg80 blok?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 4-11-2014 14:31 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ThymTSX
Even een kleine vraag, wat is het verschil tussen de suzuki ts50x lc, ts80x lc en rg80 blok?



Rg80 en ts80 is hetzelfde op de schakelwals na

Ts50 is luchtgekoeld, andere slag en minder versnellingen en koppelingsplaat
 
ThymTSX 4-11-2014 16:19 Print reply

Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



Rg80 en ts80 is hetzelfde op de schakelwals na

Ts50 is luchtgekoeld, andere slag en minder versnellingen en koppelingsplaat


oh ik dacht dat er ook een vloeistofgekoelde ts50x was. Zijn er misschien ook 50cc vloeistofgekoelde cilinders voor een tsx te koop? om hem wat meer straatlegaal te maken.
 
Cas DT 4-11-2014 16:46 Print reply

Posts: 3131
Suzuki tsw moet je dan hebben, duur en moeilijk te vinden.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
TSX-fan 4-11-2014 18:18 Print reply

Posts: 574
Hoeveel beklede koppelingsplaten horen er eigenlijk in een RG80 blok? Ik zie op cmsnl.com dat er maar 3 platen in zitten? Dat horen er toch meer te zijn?

Bvd

Klik

 
Dixon 5-11-2014 18:57 Print reply

Posts: 122
Daarnet even mijn suzuki tsx getest, originele cilinder en proma uitlaat.
In derde versnelling haalde hij 50km/u (op teller)
Had nog 2 versnellingen over, was hard genoeg voor mij voorlopig op een brommer die ik niet ken

Lekt wat olie, maar gaat toch helemaal uit elkaar om na te kijken...

Hoe hard lopen die beestjes eigenlijk met gewoon een andere demper en originele vertanding ?

 
Cas DT 5-11-2014 18:59 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dixon
Daarnet even mijn suzuki tsx getest, originele cilinder en proma uitlaat.
In derde versnelling haalde hij 50km/u (op teller)
Had nog 2 versnellingen over, was hard genoeg voor mij voorlopig op een brommer die ik niet ken

Lekt wat olie, maar gaat toch helemaal uit elkaar om na te kijken...

Hoe hard lopen die beestjes eigenlijk met gewoon een andere demper en originele vertanding ?



50
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 5-11-2014 22:53 Print reply

Posts: 8601
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Suzuki tsw moet je dan hebben, duur en moeilijk te vinden.


RMX50

 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Dixon 6-11-2014 7:55 Print reply

Posts: 122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


50

Wat ik eigenlijk bedoelde is het verschil in snelheid.
Dus 50 met originele demper, hoeveel is de gemiddelde snelheid die je wint doormiddel van bv een Proma demper op originele setup.

Alvast bedankt...

 
.luuk 6-11-2014 8:01 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dixon
[...]

Wat ik eigenlijk bedoelde is het verschil in snelheid.
Dus 50 met originele demper, hoeveel is de gemiddelde snelheid die je wint doormiddel van bv een Proma demper op originele setup.

Alvast bedankt...



Alleen n ander dempertje gaat geen verschil maken!
 

Dit topic is 49702 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 31 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved