Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Begin Forum - Topic #68032 - "Kleine vragen topic deel 51"
|
Pagina 14 van 45
|
Dit topic is 49703 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
maerijn |
10-4-2014 14:38 |
Posts: 2455 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ThymTSX
ik had een vraag: passen de zeshoek sproeiers van mikuni, die hogere. in een mikuni 20mm externe sproeier? er zit nu een ronde in van mikuni maar ik weet niet of er een zeskant in past, misschien is die te lang en past de sproeierbuis niet meer in de carburateur
Lukte bij mij wel met een 21mm, moest wel een extra pakkinkje onder de schroef
|
|
|
|
coupequattro |
16-4-2014 10:10 |
Posts: 958 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: coupequattro
Ben bezig met het afstellen van rieju rr, 50cc airsal, zandhapfilter en unknown uitlaat. Loopt stationair tot beetje gas te rijk, doet bwoap voor de powerband en stottert in de powerband. Gasnaald staat op zijn rijkst. Met 3/4 gas kan ik de powerband bereiken, vol gas niet. Hoe krijg je dit beter??
|
|
|
|
theoDT |
17-4-2014 11:29 |
Posts: 246 |
hoe kun je het beste een remleiding verlengen?
mvg theo
|
|
|
|
Cas DT |
17-4-2014 12:48 |
Posts: 3131 |
Niet
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
theoDT |
17-4-2014 14:54 |
|
maerijn |
17-4-2014 16:43 |
Posts: 2455 |
Beter een langere leiding kopen
|
|
|
|
Aprilia RX 50 2003 |
17-4-2014 16:58 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: theoDT
hoezo niet?
Zoals het er staat. Niet.
Gewoon nieuwe kopen die langer is.
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
JB1 |
17-4-2014 17:14 |
Posts: 14881 |
Doorsnijden en stuk rubber eromheen (wel remolieproof)
Werkt prima.
Desnoods voor de zekerheid even 2 slangenklemmen erbij
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Muller295 |
17-4-2014 17:26 |
Posts: 337 |
Wat is beter: een O-ring, X-ring, Z-ring of een W-ring ketting.
(Voor een Suzuki RMZ250)
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
17-4-2014 18:07 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Muller295
Wat is beter: een O-ring, X-ring, Z-ring of een W-ring ketting.
(Voor een Suzuki RMZ250)
maakt weinig uit, ligt eraan hoe je m onderhoudt
|
|
|
|
PRO TUNING |
17-4-2014 19:37 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Muller295
Wat is beter: een O-ring, X-ring, Z-ring of een W-ring ketting.
(Voor een Suzuki RMZ250)
Geen een van alle genoemde ketting soorten.
Monteer een ketting zonder afdichting op een crosser.
|
|
|
|
Muller295 |
17-4-2014 19:52 |
Posts: 337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
Geen een van alle genoemde ketting soorten.
Monteer een ketting zonder afdichting op een crosser.
Hoe noem je zo'n ketting?
Ik zie eigenlijk alleen bovenstaande soorten op webshops.
|
|
|
|
Muller295 |
17-4-2014 19:53 |
Posts: 337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
maakt weinig uit, ligt eraan hoe je m onderhoudt
Gewoon de goedkoopste dus
|
|
|
|
theoDT |
17-4-2014 19:53 |
Posts: 246 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
Doorsnijden en stuk rubber eromheen (wel remolieproof)
Werkt prima.
Desnoods voor de zekerheid even 2 slangenklemmen erbij
yo gedaan man remt nu zo haard dat het wiel uit de achterbrug is gevlogen !
|
|
|
|
YAMAHA-Power |
17-4-2014 20:16 |
Posts: 818 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: theoDT
[...]
yo gedaan man remt nu zo haard dat het wiel uit de achterbrug is gevlogen !
Kerel, je bent om te huilen
|
|
|
|
Dit topic is 49703 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 14 van 45
|
|