Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen topic deel 51"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 900 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68032 - "Kleine vragen topic deel 51"
Pagina 13 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 49701 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

playercp 21-3-2014 17:49 Print reply
Posts: 103
Is de Polini evo 2 of de mhr 80 team 7t sneller voor een am6 blok?
 
maerijn 1-4-2014 21:26 Print reply

Posts: 2455
Ben bezig met de knipperlichten van een Honda MB. De lichten aan de rechterkant knipperen goed, maar aan de linkerkant gaan ze slechts flauw branden, wat kan er mis zijn?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 1-4-2014 22:03 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Ben bezig met de knipperlichten van een Honda MB. De lichten aan de rechterkant knipperen goed, maar aan de linkerkant gaan ze slechts flauw branden, wat kan er mis zijn?



massaprobleem of schakelaar gaar oid

Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 1-4-2014 om 22:04 uur.
 
shirioko 2-4-2014 10:44 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Ben bezig met de knipperlichten van een Honda MB. De lichten aan de rechterkant knipperen goed, maar aan de linkerkant gaan ze slechts flauw branden, wat kan er mis zijn?

Heb je wel de juiste lampjes (12v/6V)?
 
theoDT 2-4-2014 14:56 Print reply
Posts: 246
Hallo
Ik heb een vraagje
Ik heb mn oliepompje opnieuw afgestelt hoe weet ik dat ik precies genoeg meng?
Ik heb het probleem dat als ik volgas rij de 105 aantik en met ietsjes minder gas de 111 aantik (teller geen gps).
Ik heb de gasnaald clipje al op het hoogste stand gezet. geen verschil alleen in het midden gebied loopt die iets minder lekker. en als die stationair loopt en ik dan volgas geef krijg ik een soort van bwoap en daarna schiet die in toeren.
Als ik dit doe met koude motor valt die uit.
Hopelijk heb ik jullie hiermee genoeg geinformeerd
Mvg theo
 
kenny77 2-4-2014 18:16 Print reply

Posts: 29286
Hij staat de arm.

Ik zou de gasnaald weer in neutrale positie zetten en dan eens proberen met een iets grotere hoofdsproeier.
 
theoDT 2-4-2014 20:34 Print reply
Posts: 246
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hij staat de arm.

Ik zou de gasnaald weer in neutrale positie zetten en dan eens proberen met een iets grotere hoofdsproeier.


geprobeert geen verschil er zit nu een lagere sproeier in maat 96 en nu gasnaald weer in neutrale positie rijdt het wel iets beter geen bwoap meer als ik volgas geef vanaf stationair en die iets gas terug geven is ook kleiner geworden
kan ook iemand me uitleggen hoe ik weet dat mn olie pomp goed afgestelt staat als ik volgas geef dan is de oliepomp ook volluit?
 
Andre jay 9-4-2014 0:20 Print reply
Posts: 78
B.F ers
Ik heb even een heel klein vraagje misschien stom maar ik heb niet zo veel ervaring met cdi,tjes, ik ga wat experimenteren met een externe cdi op een tsx (over mijn tsx loopt een topic even los hiervan ).
als je een 5 pins honda mb/ mt cdi hebt, moet daar dan ook een 12 volt voeding naar toe , of alleen ontstekings pulse ,ground , kill-switch , en naar bobine toe, want nu kom ik op 4 stuks die ik kan plaatsen de 5e pin kom ik even niet uit ,al heb ik wel een vermoeden, of een 12 v uit de spoel of accu , of nog een 2 e pulse gezien deze van mijn spoel komt??

Iemand tips of ervaring.
( het moet kunnen gezien het er ooit op heeft gewerkt)

Dit bericht is gewijzigd door Andre jay op 9-4-2014 om 0:21 uur.
 
2- takt en schakelen heerlijk.
De Schout 9-4-2014 7:58 Print reply
Posts: 5327
Hij heeft nog een voeding nodig vanaf je ontstekingsspoel.
Dit zou zo maar eens 200 a 300 volt kunnen zijn.
 
tune tweak fiddle bang bummer
coupequattro 9-4-2014 9:10 Print reply

Posts: 958
Ben bezig met het afstellen van rieju rr, 50cc airsal, zandhapfilter en unknown uitlaat. Loopt stationair tot beetje gas te rijk, doet bwoap voor de powerband en stottert in de powerband. Gasnaald staat op zijn rijkst. Met 3/4 gas kan ik de powerband bereiken, vol gas niet. Hoe krijg je dit beter??
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 9-4-2014 9:35 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Andre jay
B.F ers
Ik heb even een heel klein vraagje misschien stom maar ik heb niet zo veel ervaring met cdi,tjes, ik ga wat experimenteren met een externe cdi op een tsx (over mijn tsx loopt een topic even los hiervan ).
als je een 5 pins honda mb/ mt cdi hebt, moet daar dan ook een 12 volt voeding naar toe , of alleen ontstekings pulse ,ground , kill-switch , en naar bobine toe, want nu kom ik op 4 stuks die ik kan plaatsen de 5e pin kom ik even niet uit ,al heb ik wel een vermoeden, of een 12 v uit de spoel of accu , of nog een 2 e pulse gezien deze van mijn spoel komt??

Iemand tips of ervaring.
( het moet kunnen gezien het er ooit op heeft gewerkt)

Dit bericht is gewijzigd door Andre jay op 9-4-2014 om 0:21 uur.



Heb je ook mt spoelen en vliegwiel? Tsx heeft geen pickup namelijk
 
playercp 9-4-2014 13:46 Print reply
Posts: 103
ik heb een krukaslager die niet zo snel draait en af en toe haakt.
ik heb het vergeleken hoe de krukas in beide lagers draait, hij remt alleen sneller af als de ander en blijft totaal niet haken!
is dit alsnog erg?


edit: ik was vergeten te zeggen dat beide krukaslagers dit probleem hadden maar heb bij beide even wat lagervet ertussen gesmeert om ze zo te testen en bij 1 was hierdoor gelijk het probleem verholpen, alleen bij de ander niet
 
shirioko 9-4-2014 14:30 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Andre jay
B.F ers
Ik heb even een heel klein vraagje misschien stom maar ik heb niet zo veel ervaring met cdi,tjes, ik ga wat experimenteren met een externe cdi op een tsx (over mijn tsx loopt een topic even los hiervan ).
als je een 5 pins honda mb/ mt cdi hebt, moet daar dan ook een 12 volt voeding naar toe , of alleen ontstekings pulse ,ground , kill-switch , en naar bobine toe, want nu kom ik op 4 stuks die ik kan plaatsen de 5e pin kom ik even niet uit ,al heb ik wel een vermoeden, of een 12 v uit de spoel of accu , of nog een 2 e pulse gezien deze van mijn spoel komt??

Iemand tips of ervaring.
( het moet kunnen gezien het er ooit op heeft gewerkt)

Dit bericht is gewijzigd door Andre jay op 9-4-2014 om 0:21 uur.


Honda CDI's hebben 5 aansluitingen (de kleuren zo even uit mijn hoofd):
- zwart/rood: 12V laadspoel
- blauw/geel: pickup
- groen: aarde
- bruin/wit: naar bobine
- zwart/wit: kill switch

Als we het bedradingsschema er bij pakken:
http://www.brommer-f...KB/u1/1165016811.gif
heeft de TSX inderdaad geen pickup, dus ik weet niet hoe je dat op gaat lossen.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 9-4-2014 16:22 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: playercp
ik heb een krukaslager die niet zo snel draait en af en toe haakt.
ik heb het vergeleken hoe de krukas in beide lagers draait, hij remt alleen sneller af als de ander en blijft totaal niet haken!
is dit alsnog erg?


edit: ik was vergeten te zeggen dat beide krukaslagers dit probleem hadden maar heb bij beide even wat lagervet ertussen gesmeert om ze zo te testen en bij 1 was hierdoor gelijk het probleem verholpen, alleen bij de ander niet



fijn nieuw zetten dan
 
ThymTSX 9-4-2014 22:05 Print reply

Posts: 238
ik had een vraag: passen de zeshoek sproeiers van mikuni, die hogere. in een mikuni 20mm externe sproeier? er zit nu een ronde in van mikuni maar ik weet niet of er een zeskant in past, misschien is die te lang en past de sproeierbuis niet meer in de carburateur

 

Dit topic is 49701 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 13 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved