Viertakt |
6-1-2014 17:00 |
Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]
Sowieso minder slijtage, het enige nadeel is dat je meer wrijving hebt.
Nou dan gooi je er een grotere carburateur op ter compensatie. Wie geeft er nou om rendement?
|
|
Viertakt uber alles. |
|
Cas DT |
6-1-2014 17:10 |
Posts: 3131 |
Ontwikkelaars.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
Viertakt |
6-1-2014 17:12 |
Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Hippies.
En SP stemmers
|
|
Viertakt uber alles. |
|
Cas DT |
6-1-2014 17:21 |
Posts: 3131 |
Lekker relevant ook.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
jordi50cc |
6-1-2014 17:35 |
Posts: 677 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
c5 lagers koop je gewoon bij de lokale lagerboer, zijn wel aan de prijs idd.
c3 lagers zijn gewoon de standaard.
bij de lokale lagerboer ga je met een teleurstelling weer naar huis
voor de meeste lager maten met een speling van c5
mischien voor derbi en am6 dat ze ze wel hebben liggen
maar ik moet meestal heel goed zoeken of
zelf maken van een c4 lager (rot klus)
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 6-1-2014 om 17:39 uur.
|
|
JST performance |
|
Aprilia RX 50 2003 |
6-1-2014 17:52 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]
bij de lokale lagerboer ga je met een teleurstelling weer naar huis
voor de meeste lager maten met een speling van c5
mischien voor derbi en am6 dat ze ze wel hebben liggen
maar ik moet meestal heel goed zoeken of
zelf maken van een c4 lager (rot klus)
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 6-1-2014 om 17:39 uur.
heb wel eens jongens die perse C5 willen. pakken ze zo uit voorraad bij de lagerboer.
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
NS1-Whisperer |
6-1-2014 18:19 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]
heb wel eens jongens die perse C5 willen. pakken ze zo uit voorraad bij de lagerboer.
Zal er net aan liggen of je een beetje een gangbare maat nodig hebt lijkt me.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
PRO TUNING |
6-1-2014 19:11 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
c5 lagers koop je gewoon bij de lokale lagerboer, zijn wel aan de prijs idd.
c3 lagers zijn gewoon de standaard.
De prijs van CN-C3-C4-C5 lagers is allemaal gelijk, het enige verschil tussen deze lagers is de dikte van de kogels steeds een paar duizendste kleiner.
Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 6-1-2014 om 19:12 uur.
|
|
|
|
rubbert |
6-1-2014 19:26 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
De prijs van CN-C3-C4-C5 lagers is allemaal gelijk, het enige verschil tussen deze lagers is de dikte van de kogels steeds een paar duizendste kleiner.
Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 6-1-2014 om 19:12 uur.
om te maken, maar aangezien c3 veel gangbaarder is, zullen deze goedkoper zijn
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Maup |
6-1-2014 19:57 |
Posts: 4353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]
bij de lokale lagerboer ga je met een teleurstelling weer naar huis
voor de meeste lager maten met een speling van c5
mischien voor derbi en am6 dat ze ze wel hebben liggen
maar ik moet meestal heel goed zoeken of
zelf maken van een c4 lager (rot klus)
Hoe maak jij van een C4 lager een C5 lager?
Andere kogels en een nieuwe kooi erin?
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
Paul de Salmiakbal |
6-1-2014 20:04 |
Posts: 5285 |
Trouwens even op een andere noot, meneer de vraagsteller heeft userID 7000 nogwat, is 26 jaar en heeft een hele lading voertuigen in bezit (gehad). Duidelijk geen 14 jarige die zojuist voor het eerst op een maxi gereden heeft
Is dit een serieuze vraag of een list?
|
|
|
|
jordi50cc |
6-1-2014 20:27 |
Posts: 677 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]
Hoe maak jij van een C4 lager een C5 lager?
Andere kogels en een nieuwe kooi erin?
nee de binnen en buiten ring aanpassen
|
|
JST performance |
|
koetjeboe91 |
6-1-2014 20:50 |
Posts: 2096 |
en nu terug naar zijn vraag overtoeren is het punt waar die geen vermogen meer levert maar wel in toeren kan stijgen. dit word vermeden omdat dit schade kan veroorzaken. en omdat er alleen maar verlies is te krijgen in dit gebied
zoals je kan zien in de afbeelding is het maximale vermogen bij zo een 6000 toeren. na dit punt zakt die weer in. dus bij deze motor zou ik schakelen bij zo 4500 tot 6000 toeren.
Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 6-1-2014 om 20:50 uur.
Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 6-1-2014 om 21:33 uur.
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
rubbert |
6-1-2014 21:31 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]
nee de binnen en buiten ring aanpassen
en hoe doe je dat dan?
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
tsx-elite |
6-1-2014 21:50 |
Posts: 1798 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]
en hoe doe je dat dan?
dremel
|
|
shut up muttley |
|