Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Overtoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1105 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #68028 - Overtoeren
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10325 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Viertakt 6-1-2014 17:00 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


Sowieso minder slijtage, het enige nadeel is dat je meer wrijving hebt.


Nou dan gooi je er een grotere carburateur op ter compensatie. Wie geeft er nou om rendement?
 
Viertakt uber alles.
Cas DT 6-1-2014 17:10 Print reply

Posts: 3131
Ontwikkelaars.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Viertakt 6-1-2014 17:12 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Hippies.


En SP stemmers
 
Viertakt uber alles.
Cas DT 6-1-2014 17:21 Print reply

Posts: 3131
Lekker relevant ook.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
jordi50cc 6-1-2014 17:35 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
c5 lagers koop je gewoon bij de lokale lagerboer, zijn wel aan de prijs idd.

c3 lagers zijn gewoon de standaard.


bij de lokale lagerboer ga je met een teleurstelling weer naar huis
voor de meeste lager maten met een speling van c5
mischien voor derbi en am6 dat ze ze wel hebben liggen
maar ik moet meestal heel goed zoeken of
zelf maken van een c4 lager (rot klus)


Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 6-1-2014 om 17:39 uur.
 
JST performance
Aprilia RX 50 2003 6-1-2014 17:52 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]


bij de lokale lagerboer ga je met een teleurstelling weer naar huis
voor de meeste lager maten met een speling van c5
mischien voor derbi en am6 dat ze ze wel hebben liggen
maar ik moet meestal heel goed zoeken of
zelf maken van een c4 lager (rot klus)


Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 6-1-2014 om 17:39 uur.


heb wel eens jongens die perse C5 willen. pakken ze zo uit voorraad bij de lagerboer.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
NS1-Whisperer 6-1-2014 18:19 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


heb wel eens jongens die perse C5 willen. pakken ze zo uit voorraad bij de lagerboer.


Zal er net aan liggen of je een beetje een gangbare maat nodig hebt lijkt me.

 
"Risico is extra leven"
PRO TUNING 6-1-2014 19:11 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
c5 lagers koop je gewoon bij de lokale lagerboer, zijn wel aan de prijs idd.

c3 lagers zijn gewoon de standaard.



De prijs van CN-C3-C4-C5 lagers is allemaal gelijk, het enige verschil tussen deze lagers is de dikte van de kogels steeds een paar duizendste kleiner.

Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 6-1-2014 om 19:12 uur.
 
rubbert 6-1-2014 19:26 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]



De prijs van CN-C3-C4-C5 lagers is allemaal gelijk, het enige verschil tussen deze lagers is de dikte van de kogels steeds een paar duizendste kleiner.

Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 6-1-2014 om 19:12 uur.



om te maken, maar aangezien c3 veel gangbaarder is, zullen deze goedkoper zijn
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Maup 6-1-2014 19:57 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]


bij de lokale lagerboer ga je met een teleurstelling weer naar huis
voor de meeste lager maten met een speling van c5
mischien voor derbi en am6 dat ze ze wel hebben liggen
maar ik moet meestal heel goed zoeken of
zelf maken van een c4 lager (rot klus)


Hoe maak jij van een C4 lager een C5 lager?
Andere kogels en een nieuwe kooi erin?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Paul de Salmiakbal 6-1-2014 20:04 Print reply

Posts: 5285
Trouwens even op een andere noot, meneer de vraagsteller heeft userID 7000 nogwat, is 26 jaar en heeft een hele lading voertuigen in bezit (gehad). Duidelijk geen 14 jarige die zojuist voor het eerst op een maxi gereden heeft
Is dit een serieuze vraag of een list?
 
jordi50cc 6-1-2014 20:27 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]

Hoe maak jij van een C4 lager een C5 lager?
Andere kogels en een nieuwe kooi erin?



nee de binnen en buiten ring aanpassen

 
JST performance
koetjeboe91 6-1-2014 20:50 Print reply

Posts: 2096
en nu terug naar zijn vraag overtoeren is het punt waar die geen vermogen meer levert maar wel in toeren kan stijgen. dit word vermeden omdat dit schade kan veroorzaken. en omdat er alleen maar verlies is te krijgen in dit gebied



zoals je kan zien in de afbeelding is het maximale vermogen bij zo een 6000 toeren. na dit punt zakt die weer in. dus bij deze motor zou ik schakelen bij zo 4500 tot 6000 toeren.

Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 6-1-2014 om 20:50 uur.

Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe91 op 6-1-2014 om 21:33 uur.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
rubbert 6-1-2014 21:31 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]



nee de binnen en buiten ring aanpassen



en hoe doe je dat dan?

 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
tsx-elite 6-1-2014 21:50 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]


en hoe doe je dat dan?



dremel
 
shut up muttley

Dit topic is 10325 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved