Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - AC cilinder op een NSR?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6801 - AC cilinder op een NSR?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 905 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Cyber_Star 27-12-02?22:48 Print topicpost
Posts: 135
Hey ik wou dus ff weten of een AC cilinder Honda MB/MT/MTX ook gewoon past op een nsr blok? DIt vanwege het simpele feit dat ik ff niet zoveel geld heb en toch harder dan 60 wil
 

Robert_S 27-12-02?22:50 Print reply
Posts: 513
Blokken zijn grotendeels hetzelfde dus je zou zeggen van wel... Maar zeker weet ik het niet/

[Dit bericht is ge-edit door _3xph4ne_ op 27-12-02 22:53]
 
Dr. Hans fanclub voorzitter
jeroen 27-12-02?22:57 Print reply

Posts: 15066
Nee.

nsr is mbx
past niet
 
wipe-out 27-12-02?23:45 Print reply

Posts: 7672
nee, tapeinden staan anders
 
verwijderd 27-12-02?23:47 Print reply
Posts: 4082
mtx-sh cil kan er wel op.
maarjah.... ik zou het niet doen
 
SIWWN 27-12-02?23:49 Print reply
Posts: 7079
Dus alleen 4 gaten boren in de MB/MT cilinder en je bent er?


En een AC kop erop
 
Rene 27-12-02?23:56 Print reply
Posts: 2573
en dan past de rest nog niet...

 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Blorn 27-12-02?23:56 Print reply

Posts: 13825
ik snap dit nou echt niet he.. wrom ga je je nsr verkracten??

met andere pijp zou ie ook al harder dan 70 kunnen zeggen ze...
 
wipe-out 27-12-02?23:57 Print reply

Posts: 7672
wat iig veranderd moet worden:

- tapeinden verzetten of cilinder aanpassen
- je moet een nsr spruitstuk hebben, geen mb/t spruistuk (door andere stand van de cilinder)
- waterpomp moet afgekoppeld worden, zodat hij niet droog gaat draaien lijkt me
- ac kop
- spoelpoorten moeten goed aansluiten op de spoelgangen, geen idee hoe dat zit bij nsr tov mb
- cilinderhemd moet aansluiten en passen op het nsr blok, ook geen idee hoe dat zit bij nsr
 
Blorn 28-12-02?00:08 Print reply

Posts: 13825
Lengte drijfstang:
MT5/MB5: 82 mm
NSR: 90mm


timing klopt dan ook niet meer denk..

en een malossi cilinder voor sh (ac dus..) is duurder dan een malossi voor nsr (lc..) dus trek je conclusie..
 
NSR RULEZZ 28-12-02?00:14 Print reply

Posts: 4934
koop een mb met een speed 7 kuip en/of ruil je nsr tegen een mb met speed7 kuip



laat ik nou nog net een mb hebben met een speed7kuip
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Zoetahmeerdah [Marcel] 28-12-02?00:15 Print reply

Posts: 5996
mallossi voor SH is nikasil. zal vast wel daardoor duurder zijn... voor nsr ist gietijzer. en een sh cilinder past zonder problemen onder een nsr, moet je wel een kop van een sh regelen, maar waarom?? je heb juist LC,
 
ik haat mensen
Neonlampje 28-12-02?00:31 Print reply

Posts: 14825
ruilen? ik heb nog wel een mtblok met cyl etc..
 
wipe-out 28-12-02?00:24 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Originally posted by: Blorn

Lengte drijfstang:
MT5/MB5: 82 mm
NSR: 90mm


ligt eraan of dat de cilinders even hoog zijn

zo ja:

De slag is hetzelfde, dus de zuiger tov de cilinder komt even hoog als bij een mb blok. Om die zuiger net zo hoog te kunnen krijgen, moet de krukas lager in het blok zitten door de langere drijfstang, en is de afstand van pen tot aan de cilindervoet hetzelfde bij nsr en mb/t

Vaag uitgelegd dan.

zo nee:

Gewoon de cilinder lager of hoger brengen dmv afdraaien of door een ijzeren plaat onder de cilinder.

[Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 28-12-02 00:35]
 
Blukaap 28-12-02?01:32 Print reply

Posts: 10006
Gratis tip voor gratis snelheid:
[URL[t]]http://www.macdizzy.com[/t]net zolang doorlezen tot je het snapt[/URL]
 
Bastila is lief
MBBBBBB 28-12-02?07:20 Print reply
Posts: 2340
beetje dom he! :n

maar als je originele cil nog op nsr hebt zitten.. die kan wel iets harder.. alles gewoon optimaal maken... en de goedkoopste cil voor nsr ( chramo ) is zo duur nog niet.. 90 ofzo.. ik had hem voor 60.. loopt 90...dus
 

Dit topic is 905 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved