dat kan nog wel is heel goed, niet eens aan gedacht.
zal wel is proberen.
ja ik weet dat kawasaki niet het merk is maar met een slijptol of c4 ga me grote vriend geen pijn doen, gasbrander kan ik ook proberen, moet ik dan alleen op de moer branden?
Beter met n luchttol doen
Maargoed als je al als een achterlijke je huis aan stukken trekt twijfel ik hard aan de rest van jullie revisie kunsten
Hebben jullie nu werkelijk waar lopen boren in de koppeling
Als ik jullie was zou ik het uitbesteden. Vast wel iemand die het kan doen voor een redelijk bedrag. Zoveel schijnen ze niet te verschillen van brommerblokjes.
Dit soort dingen vraagt gewoon om een luchtsleutel en bij het in elkaar zetten weer om een momentsleutel!
Als ik dit zo lees is er tot geen van beide beschikking...?
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
als je al die tijd gewoon had gewerkt, had je nu en allang je crosser kunnen laten maken (door iemand die er het verstand/middelen voor heeft) en nog een leuk bedrag over gehad.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
als je al die tijd gewoon had gewerkt, had je nu en allang je crosser kunnen laten maken (door iemand die er het verstand/middelen voor heeft) en nog een leuk bedrag over gehad.
je wilt zelf ook wat leren natuurlijk
maarja als er al dit soort dingen uitkomen is het beter het op te geven en uit te besteden.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
agja al doende leer je. misschien eerst denken, kom je er niet uit, dan vragen, en dan pas prutsen, vooral als iets niet wil zoals t zal moeten. mja weet je dat weer voor de volgende keer. ook dat is weer een ervaring rijker he?
ja hij is los! gister naar de autogarage gegaan en daar hebben ze hem verwarmd en toen met de luchtsleutel losgedraaid, maar het lukte bijna niet,
maar hij is toch los en mijn krukas past en de rest is ook goed, ik moet alleen nog olie keerringen hebben en dan is het in elkaar zetten en gassen maar