Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Renault Mégane

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 703 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #67972 - Renault Mégane
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 8062 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

markotje 24-11-2013 17:12 Print reply
Posts: 222
V4? Hoe doe je dat dan?
 
half gas is geen gas!!! altijd vol gas kom je het verst mee!
Tom96 24-11-2013 18:14 Print reply

Posts: 1719
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markotje
V4? Hoe doe je dat dan?





'Wanneer een elektrische verbruiker niet juist werkt kan dat verscheidene elektrische oorzaken
hebben. Met een V4-meting is het eenvoudig om een snelle diagnose te stellen waarom de
verbruiker niet juist werkt. Een V4-meting bestaat in de basis uit 4 spannings metingen.

In onderstaand schema wordt met een Voltmeter 4 metingen verricht om de V4-meting uit te
voeren. Er bestaan ook andere meetvolgorden waarbij hetzelfde eindresultaat wordt bereikt

De schakeling waaraan een V4-meting wordt verricht is opgebouwd als serieschakeling waarvoor
geldt: de grootte van de bronspanning is altijd gelijk aan de som van alle deelspanningen


V1 = V2 + V3 + V4

12,00 = 0,20 + 11,70 + 0,10


Om de V4-meting op de juiste manier te kunnen verrichten is het belangrijk dat het te meten circuit
ingeschakeld staat (schakelaar aan) en dat er tijdens de metingen geen stekkerverbindingen
worden losgehaald. (spanningsverlies treedt alleen op wanneer er een stroomsterkte aanwezig is) '

 
JB1 24-11-2013 18:15 Print reply

Posts: 14881
lol, ook iemand eens een keertje bij de les elektro geweest hoor
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Tom96 24-11-2013 19:17 Print reply

Posts: 1719
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
lol, ook iemand eens een keertje bij de les elektro geweest hoor

ja, en te lam om zelf uit te leggen.
of wil je niet dat ik dit erbij zet?

de rest roept alleen maar dat renault kut auto's zijn,
daar heeft ie niks aan,
ondanks 't feit dat het wel waar is.
 
grasmaaier89 25-11-2013 20:41 Print reply

Posts: 14412
kijken wie der hapt

Btw, is het al uit zichzelf gefixt? Zijn renault's goed in namelijk
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
markotje 6-12-2013 11:54 Print reply
Posts: 222
Beetje late reactie maar het is verholpen.
Ik had alles weer terug gebouwd en wou een nieuwe weerstand proberen.
Toen ik alles had terug gebouwd ging in ondertussen met mn radio bezig.
En warschade verhelpen. (Roest onder de accu nieuw plaatje erin. Toen in daarmee klaar was ging in alles testen. Radio en of ie nog waterdicht was. Dat was allemaal zo. Toen voor de gein kachel proberen en werkt gewoon! Het lag aan de radio. Als ik hem eruit haalde deed de kachel het niet en erin wel.

Maargoed maakt mijn niks uit kachel motor doet het. Hij is waterdicht en heb een leuk geluid + radio.

Bedankt voor de reacties!
Gr markotje!
 
half gas is geen gas!!! altijd vol gas kom je het verst mee!
PRO TUNING 6-12-2013 13:41 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



Ik weet dat je bejaard bent en wsl wat slechter ziet, maar lees de post boven je nog eens




Als je niet bejaard wilt worden moet je je jong ophangen
 

Dit topic is 8062 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved