Mijn probleem is: mijn kachel motor hield er mee op.
Ik heb hem inmiddels uit de auto en er rechtstreeks 12v op gezet.
Toen deed hij het gewoon.
Nu heb ik hem weer aan de stekkers van de auto gedaan en deed hij het niet.nu heb Ik met een multi meter op de stekkers gemeten en er staat gewoon 12v op. Dus ik de stekkers er weer in gedaan en deed het nog niet.
Iemand idee hoe dit kan?
Mvg Markotje
half gas is geen gas!!! altijd vol gas kom je het verst mee!
Mijn probleem is: mijn kachel motor hield er mee op.
Ik heb hem inmiddels uit de auto en er rechtstreeks 12v op gezet.
Toen deed hij het gewoon.
Nu heb ik hem weer aan de stekkers van de auto gedaan en deed hij het niet.nu heb Ik met een multi meter op de stekkers gemeten en er staat gewoon 12v op. Dus ik de stekkers er weer in gedaan en deed het nog niet.
Iemand idee hoe dit kan?
Mvg Markotje
renault verkopen, en zoniet een forum daarvoor opzoeken, zijn er vast heel veel van problemen icm renaults
blower schakelaar op max zetten. werkt blower dan is kachelweerstand kapot. indien deze het niet doet schakelaar kapot. over het algemeen gaan de kachelweerstanden het meest kapot.
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Kachel weerstand is nieuw en op standje volgas doet hij het niet dus dat ist niet.
Ik heb er een lamp van 12v 60w op gezet die deed het niet en een lamp 12v 5w erop dir deed het ook niet. Allebei op de accu wel dus de lampen zijn goed.
Op de stekkers meet je 12v alleen de motor draaid niet en de lampen doen het ook niet. Als je die aan de stekkers doet.
Heel raar dus
half gas is geen gas!!! altijd vol gas kom je het verst mee!
Ineens? Het heeft allemaal goed gezeten. Toen hield de kachelmotor ermee op dus wij dachten dat de motor stuk was. Maar toen hielden we de motor eruit en doe het ding het gewoon. Dus weer aan de stekker gedaan en werkt niet.
half gas is geen gas!!! altijd vol gas kom je het verst mee!