Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Dinli T-rex quad

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 979 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67968 - Dinli T-rex quad
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2693 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

midas 18-11-2013 11:53 Print topicpost

Posts: 1211
Hallo,

Ik heb een dinli quad van een vriend van mij in onderhoud, alleen hij rijdt behoorlijk slecht. Ik denk zelf dat het met de koppeling te maken heeft...

Het gaat om een minarelli horizontaal motorblok helemaal orgineel. Ik denk zelf dat de vario ring er nog in zit. Als de motor draait en je staat stil, wilt ie al wegrijden... En als je wegrijdt gaat ie best snel, maar daarna trekt ie niet door... zegmaar, dan gaat ie veel toeren maken en haalt ie amper 40 km/h... Dit is behoorlijk vervelend.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt.

mvg Midas

ps. het betreft een 50cc brommer quad.


Dit bericht is gewijzigd door midas op 18-11-2013 om 11:57 uur.
 

shirioko 18-11-2013 14:45 Print reply

Posts: 2273
Als je denkt dat er een varioring in zit, hoeveel moeite denk je dat het kost om het carterdeksel er even af te halen en dat met absolute zekerheid vast te stellen?
 
Dylan_B 18-11-2013 15:47 Print reply

Posts: 248
loopt ie ook hoog stationair? dat zou wel verklaren waarom hij weg wil rijden
 
Een expert is iemand die op één specifiek gebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt...
midas 18-11-2013 23:22 Print reply

Posts: 1211
Het stationair is niet heel hoog, miss iets hoger dan hoort, maar hij grijpt ook eerder aan dan een normale vario... Ik zal binnenkort eens kijken of er een varioring in zit
 

Dit topic is 2693 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved