Quote: Originally posted by: xilorp
Jongens,
Hou in godsnaam nu eens op.........en denk nog eens een keer na.
Honda mb5....80ccblok 5bak 110cc autisa cilinder 26mm mikuni carburateur(powerfilter)110cc proma uitlaat 15/38 twv....en als ik geluk heb haal ik net 110/115 KM`s.
Hoe kan het zijn dat je met een RUKcilinder zoals een 50cc imi....KM`s haalt zoals 80/85.
Als deze KM`s al haalbaar zijn dan is het vast met de wind mee en van een hele hoge berg af.
Wees blij als je met een 50cc snel met wat extra dingen 70 KM`s haalt.
Zijn er vragen over hoe en wat dan hoor ik dat graag.
Misschien kan het zo zijn dat ik mensen verder kan helpen.
Xilorp
ik denk niet dat ik aan jouw hulp veel zou hebben
je lult namelijk best wel over imi's maar je hebt er volgens mij niet zo veel ervaring mee want hiero was een MB:
70 imi
13mm keihin (origineel dus)
std. snel uitlaat (stelt ook niet veel voor)
85/90 km/uur, nou dat is toch wel vrij netjes of niet
en met een 50 imi had dat ding ongeveer 75/80 gelopen
50 imi is niet zo slecht als je denkt, als je ze maar redelijk inrijdt heb je er best wel wat aan
en dat jij 110/115 is haalt is leuk maar dat wil die kerel niet, hij wil 60/65 dus gewoon 50 imi erop, snelle luchtslangen (had hij al) en uitlaat (ook al) dus alleen ff goed afstellen met de sproeier en knallen maar
|