Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Suzuki tsx50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1079 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #67936 - Suzuki tsx50
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5289 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ThymTSX 8-11-2013 16:46 Print reply

Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Niet? Ik merkte juist heel goed dat er vering op zat, ding zwabberde lekker door na een drempel.


naah, ligt eraan welke veren je eronder hebt, een buurjonge van me heeft een mt5 met YSS schokbrekers eronder dat veer wel lekker maar de originele niet.

 
kenny77 8-11-2013 16:53 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Muller295
hmm bedankt voor alle reacties,
maar zo'n dt50 is in ieder geval geen optie?

Achtervering van de dt50 is wel prima. (als je een goede hebt)
Voorvering is niet veel, maarja dat is bij alle brommers zo.

Beter geef je inderdaad wat meer uit en koop je een echte crosser.
Stukken beter!

Brommer blijft het toch net niet. Of je moet al een kunnen kopen voor 50 euro en daar wat mee aan kloten.
 
kenny77 8-11-2013 16:58 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
contactpuntenonsteking is naar mijn mening niet suprieur.


Als je originele delen erop zet heb je er geen gezeur mee.
Alleen even stellen om de paar honderd km , maarja dat is ook niet erg.

Als je immi onderdelen erop hebt is het inderdaad een ramp.


DT50 blokje is niet zo makkelijk snel te maken. YZ80 blokje eronder is wel leuk, maar die zijn zeldzaam en daarom vaak duur.

tsx50 komt ook niet echt goed vooruit.
Makkelijkste is een luchtgekoelde honda met een 125cc cilinder.


Of gewoon een cr80, yz80, rm80. Hoeft ook niet de wereld te kosten. (wel even kijken dat je geen uitzoekt met een gaar blok)
 
ThymTSX 8-11-2013 17:07 Print reply

Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Als je originele delen erop zet heb je er geen gezeur mee.
Alleen even stellen om de paar honderd km , maarja dat is ook niet erg.

Als je immi onderdelen erop hebt is het inderdaad een ramp.


DT50 blokje is niet zo makkelijk snel te maken. YZ80 blokje eronder is wel leuk, maar die zijn zeldzaam en daarom vaak duur.

tsx50 komt ook niet echt goed vooruit.
Makkelijkste is een luchtgekoelde honda met een 125cc cilinder.


Of gewoon een cr80, yz80, rm80. Hoeft ook niet de wereld te kosten. (wel even kijken dat je geen uitzoekt met een gaar blok)


Tsx en niet vooruitkomen? dan ben je bij mij op het verkeerde adres. gewoon 70cc met 20 of 22 mm carb, hpi ontsteking en goede tandwielverhouding. dan loopt die als de brandweer!

 
ts50cc 8-11-2013 17:08 Print reply

Posts: 353
de crossmotors 80cc kosten ook niet gek veel maar de vering van tsx is niet echt een van de beste de achtervering dan
 
Zonder smering loopt alles naar de tering!
kenny77 8-11-2013 17:11 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T. Jongejan
[...]
Tsx en niet vooruitkomen? dan ben je bij mij op het verkeerde adres. gewoon 70cc met 20 of 22 mm carb, hpi ontsteking en goede tandwielverhouding. dan loopt die als de brandweer!


Valt tegen...
Cilinders zijn standaard niet zo snel.

125 honda is een stuk makkelijker en fijner karakter om te crossen.
 
ts50cc 8-11-2013 17:12 Print reply

Posts: 353
wat Kenny zecht met een hpi tje erop willen die best gaan

de luchtgekoelde tsx gaan niet hard hoor mijn watergekoelde toen liep nog sneller dan een 70 cc luchtgekoeld

Dit bericht is gewijzigd door ts50cc op 8-11-2013 om 17:13 uur.
 
Zonder smering loopt alles naar de tering!
ThymTSX 8-11-2013 17:16 Print reply

Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ts50cc
de crossmotors 80cc kosten ook niet gek veel maar de vering van tsx is niet echt een van de beste de achtervering dan


uit de catagorie brommers vind ik van wel.
 
WestlandMB 8-11-2013 17:25 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ts50cc
wat Kenny zecht met een hpi tje erop willen die best gaan

de luchtgekoelde tsx gaan niet hard hoor mijn watergekoelde toen liep nog sneller dan een 70 cc luchtgekoeld

Dit bericht is gewijzigd door ts50cc op 8-11-2013 om 17:13 uur.


hpi, 80 blok, 125cc, grote carburateur

dan heb je een goed motorblok met een kut crosbrommer.. Beter dan nog even 250 euro erbij doen en je hebt een crossmotor.. knikt je voorvork ook niet dubbel
 
Muller295 8-11-2013 17:55 Print reply

Posts: 337
dus niet doen?
 
tsx-elite 8-11-2013 17:57 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Muller295
dus niet doen?


moet je helemaal zelf weten, tsxjes zijn wel goed op zich maar zijn moeilijker snel te krijgen als bijvoorbeeld een honda'tje, mooiste is gewoon een 80cc crossertje kopen en daar mee gaan, maar als je dan toch een brommer wil heb ik er nog wel een staan(pb maar als je interresse hebt)
 
shut up muttley
Muller295 8-11-2013 18:06 Print reply

Posts: 337
ik denk dat een echt crossertje helaas niet gaat lukken vanwege het budget, of ik moet nog 7 maanden wachten tot mijn verjaardag, en dat vind ik een beetje lang
 
ThymTSX 8-11-2013 18:14 Print reply

Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Muller295
ik denk dat een echt crossertje helaas niet gaat lukken vanwege het budget, of ik moet nog 7 maanden wachten tot mijn verjaardag, en dat vind ik een beetje lang


Als ik jou was zou ik gewoon voor een brommertje gaan, ze zijn niet duur en hebben weinig onderhoud nodig, crossers moeten elke 20 uur weer uit elkaar. ga gewoon eens rondspeuren voor een tsx of mt5/mtx.


Dit bericht is gewijzigd door T. Jongejan op 8-11-2013 om 18:15 uur.
 
Brommers en meer 8-11-2013 18:17 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T. Jongejan
[...]


Als ik jou was zou ik gewoon voor een brommertje gaan, ze zijn niet duur en hebben weinig onderhoud nodig, crossers moeten elke 20 uur weer uit elkaar. ga gewoon eens rondspeuren voor een tsx of mt5/mtx.


Dit bericht is gewijzigd door T. Jongejan op 8-11-2013 om 18:15 uur.


wel een voor een brommertje gaan met 50cc die met 70 en 125 cilinders zijn meestal een beetje afgeragt en gaar, je kan natuurlijk ook geluk hebben maar meestal heeft een ander het dan al voor je verpest
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Muller295 8-11-2013 20:01 Print reply

Posts: 337
hoeveel pk heeft zo'n tsx dan ongeveer?
 

Dit topic is 5289 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved