Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - aprillia rs 2009 setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1020 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #67851 - aprillia rs 2009 setup
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Cas DT 23-9-2013 21:05 Print reply

Posts: 3131
Ja maar dat zijn van die mooie neppe kilometers.
Al gok ik dat onze Theo daar ook heel tevreden mee zou zijn, doen dus!
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Aprilia RX 50 2003 23-9-2013 21:06 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Ja maar dat zijn van die mooie neppe kilometers.
Al gok ik dat onze Theo daar ook heel tevreden mee zou zijn, doen dus!


leuke setup, flinke vertanding en een beste bak wind mee doet een boel hoor
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Brommers en meer 23-9-2013 21:23 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Ja maar dat zijn van die mooie neppe kilometers.
Al gok ik dat onze Theo daar ook heel tevreden mee zou zijn, doen dus!


Nee, die 140 gaf de rollerbank aan, maargoed rollerbank kan je maar beter voorkomen
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
K.H.S TUNING 23-9-2013 21:27 Print reply

Posts: 162
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
ik weet dat me neef met een andere uitlaat en een dergerlijke vertanding zijn gpr ook op de 120 kreeg, vriend van hem had een rs en wilde hem voorbij, hij 70cc op zijn rs toen liep die 140, drie keer rollerbank en toen was hij zijn brommer voorgoed kwijt.

maargoed wat moet je met een brommer die 140 loopt op de meeste wegen kan je toch niet harder dan 120 buiten de bebouwde kom, snelweg mag je toch niet nemen.

en als je een ongeluk veroorzaakt en iemand loopt letsel op kan je de rest van je leven betalen


ja klopt daarom zijn er schijfremmen uitgevonden. maar ik heb ook geen mt dat vind ik zelf ook niks.
maar mtx /ot en nsr mbx niks is mee leuk spul.
 
Cas DT 23-9-2013 21:29 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


leuke setup, flinke vertanding en een beste bak wind mee doet een boel hoor


Het moet ook nog een beetje vlot te halen zijn dan..

Dus zoals ik al zei, een compleet rs125 blok monteren.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
kenny77 23-9-2013 21:52 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


Het moet ook nog een beetje vlot te halen zijn dan..

Dus zoals ik al zei, een compleet rs125 blok monteren.

Inderdaad, als je die snelheid alleen haalt met berg af wind in de rug en café in zicht is er niks aan. :(

Zo'n blokje is wel beter ja en ook nog goedkoper ook.
Zou ik ook voor gaan. Of een mito blok (heeft de ketting aan de goede kant) of 80/85 of 125 cross blok. Ook leuk.
 
Aprilia RX 50 2003 23-9-2013 22:11 Print reply

Posts: 6717
ketting is gwn achterbrug omdraaien
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
shirioko 23-9-2013 22:19 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
ketting is gwn achterbrug omdraaien

achterbrug omdraaien, ophangpunten achterveer verlassen, achterband omdraaien, evt. kettingspanner omdraaien enz.

Bovendien staat dan je remklauw de verkeerde kant op, als je remt wordt ie van je achterbrug vandaan getrokken in plaats van er tegenaan geduwd.
 
Cas DT 23-9-2013 22:22 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
[...]

Bovendien staat dan je remklauw de verkeerde kant op, als je remt wordt ie van je achterbrug vandaan getrokken in plaats van er tegenaan geduwd.


Dat maakt niet uit, voldoende racers hebben dat.

Bovendien kun je het wiel ook gewoon omdraaien.
En dan weer ophanging voor je rem bakken, dat wel.
Dan kun je misschien beter een complete achterbrug pasmaken.
Of dat mito blok.

Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 23-9-2013 om 22:24 uur.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
shirioko 23-9-2013 22:27 Print reply

Posts: 2273
Of zoals die eckte stoere swagger boii op AF een Aprilia RS125 MY kopen er een bromfiets kenteken op schroeven
:')
 
theoDT 23-9-2013 22:30 Print reply
Posts: 246
Ik heb nu toch maar airsal 80cc eronder en een doppler krukasje en standaard uitlaat
Heel zwaar vertand en de 126 is gehaald op teller vindt het best zo bedankt voor al jullie reacties

 
Mark300 24-9-2013 8:09 Print reply
Posts: 440
Binnen 3 dagen je blok gereviseerd en dusdanig ingereden dat je al op je top rijdt?
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
theoDT 24-9-2013 10:18 Print reply
Posts: 246
Ik heb nu toch maar airsal 80cc eronder en een doppler krukasje en standaard uitlaat
Heel zwaar vertand en de 126 is gehaald op teller vindt het best zo bedankt voor al jullie reacties

 
theoDT 24-9-2013 10:20 Print reply
Posts: 246
Ja ik heb veel gereden onder andere er was een meeting waar we +-120km hebben gereden
En na 2 dagen gwn vol gas erop
Het is mijn brommer niet de joune dus ik doe wat ik ermee wil doen
 
Mark300 24-9-2013 10:45 Print reply
Posts: 440
Mennnn, relaxt


 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless

Dit topic is 10324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved