Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welke carb en cilinder 80cc lc mbx blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 597 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67834 - welke carb en cilinder 80cc lc mbx ...
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 11917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR-brakka 15-9-2013 19:56 Print topicpost

Posts: 138
hoi,ik heb vandaag eindelijk een 80 blok aangeschaft voor mijn nsr,nu zaten er 3 cilinders bij,een GE3 80cc vlinderpoort, een 125cc eurocilindro,staat er ook op
en nog een voor mij mysterieuze cilinder en carb
cilinder is groter als 80cc,want een 80 zuiger valt er zo in, en die carb....ik kan em niet plaatsen, tis een mikuni?maar wat voor 1?,ik post een paar fotos

mvg
michael blok

http://www.freebits.nl/images/573005.jpg


http://www.freebits.nl/images/283008.jpg

http://www.freebits.nl/images/942010.jpg

http://www.freebits.nl/images/929011.jpg

die cilinderwand zit erg onder de smeer,is niet kapot,kan wel een poetsbeurtje gebruiken,dat wel
http://www.freebits.nl/images/541014.jpg

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 15-9-2013 om 20:05 uur.

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 15-9-2013 om 20:06 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny

K.H.S TUNING 15-9-2013 20:29 Print reply

Posts: 162
hallo.
die cylinder is een 53mm malossi nieuw type
mvg kevin
 
K.H.S TUNING 15-9-2013 20:30 Print reply

Posts: 162
en die mikuni carb moet je effe opmeten. zal wer rond de 30 mm zit.
 
NSR-brakka 15-9-2013 20:31 Print reply

Posts: 138
bedankt man!

is dat gietijzer?



Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 15-9-2013 om 20:33 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
De Schout 15-9-2013 21:18 Print reply
Posts: 5327
gietijzer inderdaad
 
tune tweak fiddle bang bummer
K.H.S TUNING 15-9-2013 21:21 Print reply

Posts: 162
jup.
ik zou zelf mooi de ge3g er op zetten. en is ook veel meer vermogen mee te behalen dan zoon malossi
 
NSR-brakka 15-9-2013 21:55 Print reply

Posts: 138
http://www.freebits.nl/images/634015.jpg

en deze eurocilindro? is dat wat>?
en dan moetk die 80 zeker tunen voordat ie de 110 voorbij gaat?

 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
K.H.S TUNING 15-9-2013 22:06 Print reply

Posts: 162
Die 55mm athena is ook niet heel snel zonder te tunen maar loopt wel leuk met een tecno uitlaat.
En de ge3g moet je indd tunen maar kunnen erg hard lopen
Ik heb ik ook liggen en athena ook loopt ong 105 denk ik

 
jordi50cc 15-9-2013 22:07 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-brakka
http://www.freebits.nl/images/634015.jpg

en deze eurocilindro? is dat wat>?
en dan moetk die 80 zeker tunen voordat ie de 110 voorbij gaat?



eurocilindro

dammetjes uit de A kanalen geven minstens
een pk meer vermogen spoelrichting
klopt ook niks van
dat inlaat kanaal is ook compleet waardeloos
lijkt me geen cilinder met veel potentie


Jordi


Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 15-9-2013 om 22:10 uur.
 
JST performance
K.H.S TUNING 15-9-2013 22:21 Print reply

Posts: 162
klopt maar toch kunnen ze best snel gaan uitlaat tyming licht ook nogal laag.
maar std net zo snel als de ge3g aleen beetje meer Koppel denk ik
mooi de ori er op knopen zijn goeie cilinders lopen std met mbx pijp 95 maar kunnen erg hard met een beetje werk haha
 
jordi50cc 15-9-2013 22:28 Print reply

Posts: 677
ik weet niet hoe zo`n orginele cilinder eruit ziet
maar zal vast beter zijn dan de eurocilindro
die ik op de foto heb gezien
 
JST performance
NSR-brakka 15-9-2013 22:31 Print reply

Posts: 138
ik zal een foto posten

http://www.freebits.nl/images/394018.jpg

http://www.freebits.nl/images/220021.jpg

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 15-9-2013 om 22:39 uur.

dat is die ge3g vlinderpoort

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 15-9-2013 om 22:40 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
jordi50cc 15-9-2013 22:44 Print reply

Posts: 677
heb je ook een foto van de onderkant spoelers?
zo vanaf de bovenkant ziet hij er
al stukken beter uit alleen uitlaat poort
moet compleet anders daar is zeker nog heel wat
winst uit te halen
 
JST performance
K.H.S TUNING 15-9-2013 22:47 Print reply

Posts: 162
Uitlaat poort lichtt ook veel te laag en verkeerde vorm
Timing dacht iets van 163 graden spoelers rond de 118 dacht ik maar zeker wat leuks uit te halen met een tecno uitlaat.
 
NSR-brakka 15-9-2013 22:47 Print reply

Posts: 138
er zit een lichte veeg op de spijl van de uitlaatpoort, nauwelijks voelbaar,geen stukjes wand eraf,puur die veeg, dit gwn op te lossen met een poetsbeurt en nieuwe zuiger?



mvg michae3l blok
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
K.H.S TUNING 15-9-2013 22:52 Print reply

Posts: 162
Hoon en afwerk beurt altijd beter maar poets beurtje en zuigertje en loopt weer mooi.
 

Dit topic is 11917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved