hoi,ik heb vandaag eindelijk een 80 blok aangeschaft voor mijn nsr,nu zaten er 3 cilinders bij,een GE3 80cc vlinderpoort, een 125cc eurocilindro,staat er ook op
en nog een voor mij mysterieuze cilinder en carb
cilinder is groter als 80cc,want een 80 zuiger valt er zo in, en die carb....ik kan em niet plaatsen, tis een mikuni?maar wat voor 1?,ik post een paar fotos
Die 55mm athena is ook niet heel snel zonder te tunen maar loopt wel leuk met een tecno uitlaat.
En de ge3g moet je indd tunen maar kunnen erg hard lopen
Ik heb ik ook liggen en athena ook loopt ong 105 denk ik
en deze eurocilindro? is dat wat>?
en dan moetk die 80 zeker tunen voordat ie de 110 voorbij gaat?
eurocilindro
dammetjes uit de A kanalen geven minstens
een pk meer vermogen spoelrichting
klopt ook niks van
dat inlaat kanaal is ook compleet waardeloos
lijkt me geen cilinder met veel potentie
Jordi
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 15-9-2013 om 22:10 uur.
klopt maar toch kunnen ze best snel gaan uitlaat tyming licht ook nogal laag.
maar std net zo snel als de ge3g aleen beetje meer Koppel denk ik
mooi de ori er op knopen zijn goeie cilinders lopen std met mbx pijp 95 maar kunnen erg hard met een beetje werk haha
heb je ook een foto van de onderkant spoelers?
zo vanaf de bovenkant ziet hij er
al stukken beter uit alleen uitlaat poort
moet compleet anders daar is zeker nog heel wat
winst uit te halen
Uitlaat poort lichtt ook veel te laag en verkeerde vorm
Timing dacht iets van 163 graden spoelers rond de 118 dacht ik maar zeker wat leuks uit te halen met een tecno uitlaat.
er zit een lichte veeg op de spijl van de uitlaatpoort, nauwelijks voelbaar,geen stukjes wand eraf,puur die veeg, dit gwn op te lossen met een poetsbeurt en nieuwe zuiger?