Ik ben bezig om mijn honda mt5 weer lopend te krijgen. Ik zit met het volgende probleem. Als ik de honda aan kick of aanduw is het allemaal benzine. Het loopt de cilinder letterlijk uit. Ik denk dat er een te grote sproeier in zit. Mijn setup:
70cc Airsal
18mm cab met sproeier 100
Standaard uitlaat
Nog geen luchtfilter aangesloten.
In welke richting moet ik gaan zoeken kwa sproeier?
Je sproeier zit ongeveer wel goed, 100 is wel redelijk. zou kleiner mogen maar moet wel gewoon lopen. vonkt je bougie wel goed? en staat het hele zooitje op tijd?
als je nou je vlotterbak eraf haalt en dan de benzine slang er weer opzet en dan de kraan opendoet dan druk je je vlotter in, de stroming moet dan stoppen
ja en als je vlotter lek is dan komt hij
niet meer tot aan de afsluiter toe dus vlotter
er even af halen en kijken of die lek is
het zit daar in of in de afsluiter
ik ga er nu wel vanuit dat je niet eerst de hele straat
door hebt geduwd of een half uur gekickt hebt want dan
is het logies dat er brandstof uit je uitlaat kanaal kan komen
bij niet aan springen
Haha neej Jordi het is al na 2 of 3 keer kicken. Als ik op de benzine aansluiting blaas en druk de vlotter omhoog sluit ie wel af maar ik heb ook een ophoog blokje er tussen dus weet niet of ie dan wel volledig afsluit.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Hondaprof
Haha neej Jordi het is al na 2 of 3 keer kicken. Als ik op de benzine aansluiting blaas en druk de vlotter omhoog sluit ie wel af maar ik heb ook een ophoog blokje er tussen dus weet niet of ie dan wel volledig afsluit.
waar heb je een ophoog blokje tussen? dat snap ik even niet
heb je ook gekeken of je vlotter niet lek is?
waar heb je een ophoog blokje tussen? dat snap ik even niet
heb je ook gekeken of je vlotter niet lek is?
Tussen het membraam en cilinder. Hierdoor veranderd de stand van de carb ook waardoor mijn vlotter kan blijven hangen. Aan mijn vlotter is niks te zien. Heb de carb vanmiddag ultrasoon gereinigd en zal ik van de week weer monteren.
Tussen het membraam en cilinder. Hierdoor veranderd de stand van de carb ook waardoor mijn vlotter kan blijven hangen. Aan mijn vlotter is niks te zien. Heb de carb vanmiddag ultrasoon gereinigd en zal ik van de week weer monteren.
hangt je carburateur dan schuin? dan is het niet zo moeilijk
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Heb de carb. vanavond weer gemonteerd en na een paar kickjes liep de brommer weer. Hij rijd vrij goed maar moet nog wel verder afgesteld worden. Wat is een aanrader voor een luchtfilter? Schuimfilter,powerfilter of orgineel?