Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zuipt veel?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 948 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67741 - zuipt veel?
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5309 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Crossmotort gek 9-8-2013 14:56 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
ben je niet anders gaan rijden. Meer vol gas.

nee, ik rij niet meer volgas dan eerder
 
85cc op m'n achterwiel
Tom96 9-8-2013 15:13 Print reply

Posts: 1719
gewoon een echte motor halen, en niet janken over je verbruik.
vind je dit een fijn antwoord?
zo geef je ze tenminste wel aan anderen....
 
Crossmotort gek 9-8-2013 15:32 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom96
gewoon een echte motor halen, en niet janken over je verbruik.
vind je dit een fijn antwoord?
zo geef je ze tenminste wel aan anderen....

ik mag niet zeuren, wat jij zegt, ik leg me der nu bij neer.

 
85cc op m'n achterwiel
mx-jacob 9-8-2013 18:00 Print reply

Posts: 2938
ahjoh dat hoort mijn husqvarna zuipt ook minimaal 7 liter in 2 uur als ik goed gas geeft. schijt an green peace
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
der Chef 9-8-2013 19:19 Print reply

Posts: 3265
Mijn cr verbuikt aardig wat meer, je mag dus niet klagen.
 
Crossmotort gek 9-8-2013 19:20 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
ahjoh dat hoort mijn husqvarna zuipt ook minimaal 7 liter in 2 uur als ik goed gas geeft. schijt an green peace

hoho, dit is een 85cc en geen 450, 'k moch willen dat der 1 had
maar wat ik nu graag wil weten warom die meer zuipt dan éérst
 
85cc op m'n achterwiel
koetjeboe91 9-8-2013 19:22 Print reply

Posts: 2096
staat motor dus onderhoud enz hoe is deze?
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Crossmotort gek 9-8-2013 19:52 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
staat motor dus onderhoud enz hoe is deze?

zuiger onbekend, olie goed, filter schoon, ketting gespannen & gemeerd,.

 
85cc op m'n achterwiel
koetjeboe91 9-8-2013 20:08 Print reply

Posts: 2096
mee je compressie eens en bekijk de algemene staat zuiger.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Crossmotort gek 9-8-2013 20:12 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
mee je compressie eens en bekijk de algemene staat zuiger.

moet je zeker zo'n compressie meter voor hebben?
kan 't zijn da m'n zuiger al heen is dan?
 
85cc op m'n achterwiel
koetjeboe91 9-8-2013 20:17 Print reply

Posts: 2096
zuiger die bijna op is kan een hoger brandstof verbruik en vermogenverlies geven. daarom om de 20 a 30 uur zuiger vervangen de tijden liggen aan rijstijl en rijdomgeving en algemene onderhoud.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
sjoerd456 9-8-2013 20:48 Print reply

Posts: 274
Misschien treed er wel ergens slip op? Koppeling die constant slipt, noem maar wat. Misschien bak olie eens verversen
 
Crossmotort gek 9-8-2013 20:53 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sjoerd456
Misschien treed er wel ergens slip op? Koppeling die constant slipt, noem maar wat. Misschien bak olie eens verversen

nu je er over begint de koppeling slipt wel iets als je ineens vollegas geeft en in z'n 1 loopt ie iets aan
 
85cc op m'n achterwiel
Crossmotort gek 9-8-2013 20:57 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
zuiger die bijna op is kan een hoger brandstof verbruik en vermogenverlies geven. daarom om de 20 a 30 uur zuiger vervangen de tijden liggen aan rijstijl en rijdomgeving en algemene onderhoud.

miss is dat het wel zuiger zat toen ik hem kocht er een half jaar in, ik heb hem sinds eind maart en heb minimaal elk weekend gereden, ik merk met de kickstarter niks aan te weinig compressie maar dat zegt natuurlijk niks,
kan het niet zijn dat de zuiger veren aan de zuiger plakken ofzo waardoor hij het er langs heen gooit?
 
85cc op m'n achterwiel
sjoerd456 9-8-2013 21:02 Print reply

Posts: 274
Ververs eerst je blokolie maar eens, want dat doe je volgens mij ook niet om de 10 uren. Loopt ie nog wel gewoon goed stationair? Als ie dat al niet meer doet weet je in ieder geval zeker dat je compressie weg is.
 

Dit topic is 5309 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved