Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Voorrem Honda MT raakt oververhit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 650 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67733 - Voorrem Honda MT raakt oververhit
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4043 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gerard1793 4-8-2013 20:52 Print reply

Posts: 4006
Maar dan heb ik geen KM-telleraandrijving meer @Pango, MTX-R wel geloof ik. MBX wielen komen er in ieder geval niet in, dat vind ik wel zo'n noodkijk

@Erwin, ik heb nog een MB vorkpoot met klauwophanging. En anders NS-1 rijwielgedeelte pasmaken, als ie ooit op motorkenteken komt

Edit: Ik zal tzt de trommel eens uit elkaar pakken, even kijken wat er aan de hand is


Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 4-8-2013 om 20:54 uur.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 4-8-2013 21:03 Print reply

Posts: 29286
geloof dat een bepaald type xl ook zo'n trommel heeft, die zal vast wel km teller erop hebben.
 
Gerard1793 4-8-2013 21:06 Print reply

Posts: 4006
Hmm, zal eens zoeken
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 4-8-2013 21:07 Print reply

Posts: 29286
was een xr



Maargoed moet je natuurlijk zelf weten wat voor rem je erin zet. :P
 
Gerard1793 4-8-2013 21:10 Print reply

Posts: 4006
Dat weet ik Maar je zit ook met de remverankering in de voorvork natuurlijk. Dat is bij een MT een nok op de vork welke in een sleuf in de remplaat valt, dat moet ook passen natuurlijk...
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 4-8-2013 21:11 Print reply

Posts: 29286
Zeker, maar zit bij die rem het zelfde, weet alleen niet of die ook onder de zelfde hoek staat.
 
tinustussengas 8-8-2013 22:51 Print reply
Posts: 82
Op de remschoennen kun je ook speciale (Race)voering laten maken bij een bromfiets of auto groothandel.
 
mini89 10-8-2013 18:25 Print reply

Posts: 495
koop gewoon orginele segmentjes
kost iets meer maar werken beter dan die new fren dingen
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tinustussengas
Op de remschoennen kun je ook speciale (Race)voering laten maken bij een bromfiets of auto groothandel.


 
j0ren 10-8-2013 23:21 Print reply

Posts: 1298
Weet je zeker dat het oververhitting is dan? Trommelremmen gaan juist slechter remmen bij hoge tempraturen.

Ik heb een vermoeden dat het asje wat je segmenten opendrukt, omklapt en zo dus de segmenten openhoud.
Oorzaken; versleten asje of te weinig voering/uitgesleten trommel.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Gerard1793 11-8-2013 14:20 Print reply

Posts: 4006
De segmenten en remas zijn zeker niet te ver afgesleten. Verder blijft mijn remhevel op de naaf niet hangen maar komt gewoon netjes terug.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Aprilia RX 50 2003 11-8-2013 18:34 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j0ren
Weet je zeker dat het oververhitting is dan? Trommelremmen gaan juist slechter remmen bij hoge tempraturen.

Ik heb een vermoeden dat het asje wat je segmenten opendrukt, omklapt en zo dus de segmenten openhoud.
Oorzaken; versleten asje of te weinig voering/uitgesleten trommel.


ja want normaal rijdt t ding echt keurig, ook na een flink stuk rijden. alleen als er veel geremd wordt wordt t beroerd.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.

Dit topic is 4043 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved