Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - problemen met carburateur dellorto vhst 28mm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #67714 - problemen met carburateur dellorto ...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6609 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

drestar 30-7-2013 11:39 Print reply

Posts: 631
heb ook een klein beetje speling op de gasschuif voelde ik net, het betreft wel een nieuwe carburateur, maar zou het daar ook aan kunnen liggen?
 
NS1-Whisperer 30-7-2013 12:15 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drestar

2 wiggen zou ook kunnen maar dan komt de carbuarteur nog meer naar achteren toe tegen de luchtfilterbox en raakt die de oliepomp, en ik ben nu van plan om hem toch aan te sluiten op de luchtfilter box en dan in het zijdeksel gaten boren voor meer lucht,


[...]


er zit maat 35 staionair sproeier in , is standaard bij de 28mm
welke maat zit er bij jou in de 26mm in..?

Dit bericht is gewijzigd door drestar op 29-7-2013 om 12:41 uur.



ik had er standaard een 38 in zitten toen ik hem kocht. inmiddels een 42 in zitten. Grootste wat ik kon krijgen was 45
 
"Risico is extra leven"
JB1 30-7-2013 13:03 Print reply

Posts: 14881
Senda DMP Draaibaar spruitstuk halen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
PRO TUNING 30-7-2013 14:12 Print reply

Posts: 4000
Het grootste probleem is de onkunde van de monteur
 
drestar 30-7-2013 19:46 Print reply

Posts: 631
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Senda DMP Draaibaar spruitstuk halen


komt de carburateur daarmee mooi recht te hangen?
 
drestar 1-8-2013 16:11 Print reply

Posts: 631
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Het grootste probleem is de onkunde van de monteur


dacht het niet makker, heb nu toch 2 wigjes op elkaar gedaan, en deze mooi gevlakt want ze zijn standaard zo krom als een hoepel ,dus het lag puur aan het matriaal,had dus wel degelijk valse lucht daardoor, als ze voor honda mt geen fatsoenlijke spruitstukken kunnen maken voor 28mm carburateurs dan krijg je zulke dingen, + dat de carburateur eerst bijna verticaal stond wat ook geen doen was, nu met 2 zwaar bewerkte wiggen die beiden scherp op een punt lopen en ook nog eens scheef naar 1 kant afgevlakt zodat de carb mooi voor het gat van de luchtfilterbox gericht staat loopt de carburateur zeer mooi. gasrespons is super en daalt direct na gasgeven weer naar 1000 toeren stationair en blijft mooi draaien op 1000 toeren,

ik heb de carb nu op de luchtfilterbox met het deksel eraf wat ook nog eens veel minder lawaai maakt dan een powerfilter ,en met beugels vast gemaakt zodat het zaakje netjes blijft zitten, heb nu gelijk ook een grotere sproeier erin kunnen doen,





Dit bericht is gewijzigd door drestar op 1-8-2013 om 16:12 uur.
 
NS1-Whisperer 1-8-2013 16:51 Print reply

Posts: 2160
Ik heb mij mij vloeibaar pakking tussen die blokjes gebruikt. Anders trok die ook valse lucht als een aap

 
"Risico is extra leven"
drestar 1-8-2013 18:55 Print reply

Posts: 631
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Ik heb mij mij vloeibaar pakking tussen die blokjes gebruikt. Anders trok die ook valse lucht als een aap



ja dat geloof ik graag, die Wig blokjes is gewoon kromme rommel, er is niks beter dan een spruitstuk uit 1 stuk natuurlijk maar ja die moet er dan wel zijn,
 
drestar 1-8-2013 22:17 Print reply

Posts: 631
fucking hell, mijn mt loopt met de 28mm dellorto ineens ruim 20km harder dan met de 20mm mikuni,en heeft ook veel meer koppel, 20mm is dus gewoon veel te klein op een 125cc athena
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 1-8-2013 23:12 Print reply

Posts: 17929
afstellen jonge
 
drestar 1-8-2013 23:55 Print reply

Posts: 631
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
afstellen jonge


yep,
 
jordi50cc 2-8-2013 17:10 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drestar
fucking hell, mijn mt loopt met de 28mm dellorto ineens ruim 20km harder dan met de 20mm mikuni,en heeft ook veel meer koppel, 20mm is dus gewoon veel te klein op een 125cc athena



wat een verschil hea!
dat zei ik in een ander topic ook al
een keer tegen jou volgens mij



Jordi
 
JST performance
drestar 2-8-2013 19:10 Print reply

Posts: 631
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]



wat een verschil hea!
dat zei ik in een ander topic ook al
een keer tegen jou volgens mij



Jordi


ik heb idd wel eens een topic gelezen geloof ik waarin jij ook zei dat een 20mm te klein was achter een 125cc
sommige waren het daar niet mee eens dacht ik,en toen onstond er een discussie, het ging over iemand die een 12mm achter zijn 70cc had en dat meer dan genoeg vond,

20mm carbs zijn meer voor achter een 70cc vind ik zelf, die 28 zuipt wel meer op de 125cc, maar vind dat het echt wel waard. verschil is dus weldegelijk merkbaar
 
JB1 4-8-2013 20:33 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drestar
[...]


komt de carburateur daarmee mooi recht te hangen?


Ja
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
drestar 4-8-2013 23:46 Print reply

Posts: 631
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ja


bedankt voor de informatie, ik heb nu gelijk een derbi senda spruitstuk besteld
 

Dit topic is 6609 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved