volgens mij zit daar alleen een stalen bus in?
niet dat dat veel verschil maakt met volledig gietijzer
maar een echte gietijzeren cilinder van maxi
ben ik nog nooit tegen gekomen
ik heb nog een puch cilinder van gietzijser liggen met het puch logo der op .
Beste, ik heb zelf een puch maxi met 70 cc die 87 km/h rijdt.
ik heb een 70cc eurokit en een 12 mm met sproeier 72, hierop trekt hij vrijwel in een keer door naar zijn top en kan goed mee in het verkeer, standaard tantwielverhouding.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bonky123
Beste, ik heb zelf een puch maxi met 70 cc die 87 km/h rijdt.
ik heb een 70cc eurokit en een 12 mm met sproeier 72, hierop trekt hij vrijwel in een keer door naar zijn top en kan goed mee in het verkeer, standaard tantwielverhouding.
87 met 70cc en 12mm op standaard tandwieltjes? Vind ik heel erg sterk
Ik rij zelf met 70cc Airsal, 15mm ori Bing, 16-45 tandwielen en Proma Warrior en daarmee haal ik de 65 wel.
Als TS zijnde zou ik gewoon mijn setup doen, alleen dan met originele uitlaat, die zijn echt fucking stil
Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 29-7-2013 om 18:44 uur.
probeer een 70cc airsal met een 12 of 15mm bing carburateur. met een lekker lichte vertanding komt ie ook nog van zijn plek en zal die ongeveer 60 rijden
het voordeel van de 70cc airsal is dat het een lekker goedkoop cilindertje is en heel betrouwbaar is.
ik hoop dat je er wat aan hebt
Een goed begin is het halve werk, half werk is geen goed begin.