ThymTSX |
21-7-2013 22:42 |
Posts: 238 |
misschien een uitlaat met een prop
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
21-7-2013 22:45 |
Posts: 17929 |
Gietijzeren cilinder erop met origineel uitlaatja
|
|
|
|
ThymTSX |
21-7-2013 22:56 |
Posts: 238 |
maar waarom wil je dan een 70cc als je maar 60 wilt gaan?
|
|
|
|
Banis97 |
22-7-2013 7:10 |
Posts: 88 |
je trekt wat harder op met een 70cc maar ik wil geen boete op de rollerbank.
Bij ons mag je namelijk 57kmh op de rollerbank maar over 60kmh doen ze niet zo moeilijk.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
Gietijzeren cilinder erop met origineel uitlaatja
Ik heb nog nooit van een 70cc gietijzeren cilinder gehoord, welke cilinder is dat dan?
Kan een airsal 70cctje ook?
Dit bericht is gewijzigd door Banis97 op 22-7-2013 om 7:10 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Banis97 op 22-7-2013 om 7:33 uur.
|
|
"radio harder zetten is vaak al een degelijke oplossing" |
|
ThymTSX |
22-7-2013 9:02 |
Posts: 238 |
|
|
|
|
jordi50cc |
22-7-2013 11:36 |
Posts: 677 |
zijn er wel puch maxi cilinders van gietijzer ?
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 22-7-2013 om 11:38 uur.
|
|
JST performance |
|
Viertakt |
22-7-2013 12:12 |
Posts: 3586 |
Originele is gietijzer, kstar 50cc is gietijzer. Ik heb ook een 70er in handen gehad van gietijzer, volgensmij was dat een oud model kstar 4 poorter.
|
|
Viertakt uber alles. |
|
jordi50cc |
22-7-2013 13:05 |
Posts: 677 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Viertakt
Originele is gietijzer, kstar 50cc is gietijzer. Ik heb ook een 70er in handen gehad van gietijzer, volgensmij was dat een oud model kstar 4 poorter.
volgens mij zit daar alleen een stalen bus in?
niet dat dat veel verschil maakt met volledig gietijzer
maar een echte gietijzeren cilinder van maxi
ben ik nog nooit tegen gekomen
|
|
JST performance |
|
jordi50cc |
22-7-2013 13:09 |
Posts: 677 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Banis97
Hallo,
Is er een manier om een 70cc op een puch maxi te hebben die 60kmh gaat, niet boven de 97 db uitkomt en niet al teveel overtoeren maakt?
ik denk dat als je een tamme 70cc erop zet
met een orginele uitlaat dat je ook wel
rond de 60km gaat exact 60 laten lopen
is nog niet zo makkelijk denk ik
maar kijken ze op de rollerbank niet naar
kw`s inplaats van km`s ?
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 22-7-2013 om 13:35 uur.
|
|
JST performance |
|
Aprilia RX 50 2003 |
22-7-2013 14:37 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]
ik denk dat als je een tamme 70cc erop zet
met een orginele uitlaat dat je ook wel
rond de 60km gaat exact 60 laten lopen
is nog niet zo makkelijk denk ik
maar kijken ze op de rollerbank niet naar
kw`s inplaats van km`s ?
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 22-7-2013 om 13:35 uur.
nee, heb ik ze ook nog nooit zien doen.
hoort eigenlijk wel, maar dan zou iedere brommer een ander getal mogen rijden en dan zijn ze bang dat de agenten het niet meer snappen denk ik.
zou wat zijn als een lomp model van 120 kg even veel vermogen mocht hebben als een maxi
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
Hyronimus |
22-7-2013 15:10 |
Posts: 87 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]
nee, heb ik ze ook nog nooit zien doen.
hoort eigenlijk wel, maar dan zou iedere brommer een ander getal mogen rijden en dan zijn ze bang dat de agenten het niet meer snappen denk ik.
zou wat zijn als een lomp model van 120 kg even veel vermogen mocht hebben als een maxi
120kg maar? Die van mij weegt 240kg, komt waarschijnlijk niet eens vooruit met een maxi cilindertje
|
|
Do you know who I think I am? |
|
jordi50cc |
22-7-2013 15:59 |
Posts: 677 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]
nee, heb ik ze ook nog nooit zien doen.
hoort eigenlijk wel, maar dan zou iedere brommer een ander getal mogen rijden en dan zijn ze bang dat de agenten het niet meer snappen denk ik.
zou wat zijn als een lomp model van 120 kg even veel vermogen mocht hebben als een maxi
oke dat was in mijn schooltijd wel zo maar
dan praat ik ook over een jaar of 10 terug
Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 22-7-2013 om 16:00 uur.
|
|
JST performance |
|
Cas DT |
22-7-2013 16:00 |
Posts: 3131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]
?
oke dat was in mijn schooltijd wel zo maar
dan praat ik ook over een jaar of 10 terug
Al tijden niet meer.
Verder zou ik gewoon de eerste de beste 70cc die je tegen komt voor puch monteren, verder origineel houden.
Veel harder dan 60 loopt het dan niet.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
Banis97 |
22-7-2013 19:53 |
Posts: 88 |
oke bedankt dan doe ik gewoon een airsal 70cc en 12mm carburateur en ori. uitlaat.
dan trek in ieder geval een worst van een bord
|
|
"radio harder zetten is vaak al een degelijke oplossing" |
|
der Chef |
22-7-2013 20:40 |
Posts: 3265 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Banis97
oke bedankt dan doe ik gewoon een airsal 70cc en 12mm carburateur en ori. uitlaat.
dan trek in ieder geval een worst van een bord
Optrekken vanuit stilstand nog niet, dan zul je toch eerst na je koppeling moeten kijken.
|
|
|
|