Altijd grappig hoe dit soort oersimpele vragen zo veel controverse weten te genereren
Het moge duidelijk zijn dat reguliere 10W40 en 10W40 (of whatever andere xWy olie) voor natte platen zeker niet hetzelfde zijn (antifrictiedopes en shit, is al uitgelegd)
De vraag is, wat is in de TS zijn geval nodig of niet nodig?
Mijn ervaring is dat je gewone olie kunt flikkeren in brommerblokjes met een laag vermogen zonder dat shit defect gaat. In mijn SS heb ik generic aldi olie zitten zonder whatever en alles werkt prima
Dat is iig mijn ervaring en misschien is het bij de TS anders, dit is enkel mijn twee cent onder voorbehoud, bovendien is mijn SS enorm underpowered dus ik heb wel een best case scenario
Mijn uiteindelijke advies is om het gewoon netjes te doen en dus om olie voor natte koppelingsplaten te kopen. Als je olie gaat kopen staat die er namelijk geheid tussen en het kost niks meer denk ik
Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 14-7-2013 om 23:06 uur.
|