Ik zou de boel zoals eerder vermeld even met de deo test op valse lucht controleren.
Deo test tuturial:
Stap 1: start de brommer
Stap 2: spuit deo op de plekken waar die valse lucht zou kunnen trekken.(voetpakking, het traject tussen de cilinder en carb, krukaskeering, etc)
Stap 3: probeer te luisteren en te merken of de brommer anders gaat lopen dan zonder de deo. Misschien ff beetje gas geven terwijl je het test.
Stap 4: Gebruik de search als dit je niet duidelijk genoeg is.
Betreft die zuiger. Koop een originele honda zuiger. dat afgevijlde ding wat je wilt kopen slaat helemaal nergens op en verstoort je hele setup. Probeer alles zo origineel mogelijk te houden en zorg eerst maar eens dat dat goed loopt. Dus ook de uitlaat, carb en de rest.
Verander 1 ding tegelijk en test na elke verandering wat het doet met je brommer. Anders heb je geen idee waar je mee bezig bent en wat er allemaal gebeurd.
Heeft dit allemaal niet geholpen en wil je nog steeds weten waarom die uitlaat poort zo groot is en je negers nooit in het donker kunt zien.
Dan pas verwacht ik weer een serieus topic...
Mijn eerste en laatste redelijk serieuze reactie in dit topic
|