Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - merkkeuze

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1195 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #67639 - merkkeuze
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3248 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kartmen 24-6-2013 21:38 Print topicpost
Posts: 6
beste
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb zelf wat brommers-motors gehad maar nu
zou ik een 250cc 4t crossmotor willen aanschaffen
Wel tweedehands maar welk merk zou ik het beste nemen ?
honda,kawasaki,suzuki...

Dit bericht is gewijzigd door kartmen op 24-6-2013 om 21:39 uur.
 

Cas DT 24-6-2013 21:40 Print reply

Posts: 3131
Staan voldoende reviews op internet.
Even op google zoeken.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Aprilia RX 50 2003 24-6-2013 21:41 Print reply

Posts: 6717
ktm, Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Husaberg, Husqvarna.

allemaal gewoon geode merken, ligt er natuurlijk aan hoe ze behandeld worden, maar alle A merken zijn gewoon prima.

edit: verder zijn er persoonlijke voorkeuren natuurlijk, zo ben ik meer van europese techniek, sommige van oosters spul.

als het maar geen chinees blikje is is t wel goed. die dingen zijn alleen leuk voor heel goedkoop hobby matig rondjagen en wat (sleutel) ervaring opdoen.

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 24-6-2013 om 21:44 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
j0ren 24-6-2013 22:04 Print reply

Posts: 1298
Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Ktm. Dat zijn toch wel de topmerken.
Weet wel waar je aan begint, 250 4t is een redelijk professionele machine en dus niet echt een landbouw geval.
Koop er een met weinig uren en zeker niet te goedkoop! Voor de prijs die je betaalt voor een revisie van dat blok als er iets kapot is kun je vaak al een 2e motor aanschaffen.



Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 24-6-2013 om 22:05 uur.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Crossmotort gek 25-6-2013 7:26 Print reply

Posts: 866
ik zou niet voor ktm gaan, zeg niet dat ze slecht zijn maar kwa prijs vergleken met anderen steekt ktm der met kop en schouder bovenuit, te duur dus, ik zag voor 800 nog een 250 cc op marktplaats, was wel 2t
 
85cc op m'n achterwiel
Brommers en meer 25-6-2013 8:35 Print reply

Posts: 1966
Wil je met of zonder kenteken?
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
Aprilia RX 50 2003 25-6-2013 9:05 Print reply

Posts: 6717
250 2t en 250 4t is geen vergelijking.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
kartmen 25-6-2013 10:06 Print reply
Posts: 6
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Wil je met of zonder kenteken?


Ik zou 1 zonder kenteken willen zo iets als:suzuki rmz, yamaha yz-f,ktm sxf. Maar ik heb gehoord dat yamaha heel duur in onderdelen is klopt dat ?
 
koetjeboe91 25-6-2013 10:47 Print reply

Posts: 2096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kartmen
[...]


Ik zou 1 zonder kenteken willen zo iets als:suzuki rmz, yamaha yz-f,ktm sxf. Maar ik heb gehoord dat yamaha heel duur in onderdelen is klopt dat ?


valt mee
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
mxbeunking 25-6-2013 11:04 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kartmen
[...]


Ik zou 1 zonder kenteken willen zo iets als:suzuki rmz, yamaha yz-f,ktm sxf. Maar ik heb gehoord dat yamaha heel duur in onderdelen is klopt dat ?


ga ff googelen, hier zijn al duuzend onderwerpen over geweest
 
Draaiwerk nodig? = PB
bennietbeun 25-6-2013 14:02 Print reply
Posts: 817
kijk
je moet ook kijke wat je zelf wil 4takt of 2 takt

4takt als het blok stuk loopt kan je een 2de motor kopen
2takt is dat wel minder maar slijt meer


 
theoDT 25-6-2013 14:36 Print reply
Posts: 246
2takt lijkt me het fijnst
250cc dan kheb van meerdere mensen gehoort dat ze snel uitgespeelt zijn met 250 4t en meer power willen dan
 
koetjeboe91 25-6-2013 14:44 Print reply

Posts: 2096
250 4takt te weinig vermogen lijkt me sterk
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
bennietbeun 25-6-2013 14:49 Print reply
Posts: 817
250 cc 4t of 250cc 2t .
zit een heel groot verschil in
daar om ben ik 125cc 2takt(kwasaki kx125) gaan rijden .
onderdelen vallen we mee van kawasaki .
 
Aprilia RX 50 2003 25-6-2013 16:52 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theoDT
2takt lijkt me het fijnst
250cc dan kheb van meerdere mensen gehoort dat ze snel uitgespeelt zijn met 250 4t en meer power willen dan


je bent al een beste vent als je met een 250 4t uitgespeeld bent op de crossbaan.

dus de baan rond jaagt in de hoogste versnellingen met het gas er vol op.

op t weiland is het idd te weinig.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
mtx_owned 25-6-2013 17:09 Print reply

Posts: 2183
wat is je motivatie om voor 4 takt te gaan in plaats van 2 takt?
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes

Dit topic is 3248 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved