Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr ineens inhouden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 854 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67636 - nsr ineens inhouden
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4176 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR-brakka 24-6-2013 23:06 Print reply

Posts: 138
hoezo niet? kheb het vaker gehoord en wil weten waar dat aan ligt

deze is orgineel?

http://www.tvd-parts...NL/?ObjectID=7013115

en deze?

http://www.tvd-parts...L/?ObjectID=16676285

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 24-6-2013 om 23:07 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
NS1-Whisperer 24-6-2013 23:22 Print reply

Posts: 2160
Die 2de is origineel, die eerste kan ik niet zien.

Als er shingdengen op staat is die origineel.
 
"Risico is extra leven"
NSR-brakka 25-6-2013 15:50 Print reply

Posts: 138
ik heb nog wat getest, en als ik in neutraal sta gaat ie idd heel futloos naar 6000rpm en slaat soms door naar 7000rpm en weer terug naar 6000rpm?btw hij komt ook helemaal niet verder als dat toerental,hoort eigenlijk 11.000/12.000rpm te lopen

dit cdi probleem? verder loopt ie netjes stationair en start ie ook netjes

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 25-6-2013 om 15:54 uur.

wat is het probleem met imitatie cdi's? ben ik wel benieuwd naar

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 25-6-2013 om 15:58 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
NS1-Whisperer 25-6-2013 15:57 Print reply

Posts: 2160
lijkt mij duidelijk de cdi.

De cdi gaat de onsteking vervroegen bij een hoger toerental en als die niet gaat vervroegen loopt die laagtoerig wel redelijk maar hoogtoerig beroerd.
 
"Risico is extra leven"
koetjeboe91 25-6-2013 16:12 Print reply

Posts: 2096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-brakka
ik heb nog wat getest, en als ik in neutraal sta gaat ie idd heel futloos naar 6000rpm en slaat soms door naar 7000rpm en weer terug naar 6000rpm?btw hij komt ook helemaal niet verder als dat toerental,hoort eigenlijk 11.000/12.000rpm te lopen

dit cdi probleem? verder loopt ie netjes stationair en start ie ook netjes

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 25-6-2013 om 15:54 uur.

wat is het probleem met imitatie cdi's? ben ik wel benieuwd naar

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 25-6-2013 om 15:58 uur.



de imitatie cdi's zijn van zeer slechte kwaliteit en dus zonden van het geld.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
NSR-brakka 25-6-2013 16:20 Print reply

Posts: 138
laagtoerig istie idd matig maar hoogtoerig istie fucked op(als je 7000rpm hoogtoerig kan noemen)

@koetjeboe
ik kan enkel gebruikte cdi's kopen ergens,das dus een gok die ik neem,en nieuwe imi cdi's kan ik daar ook krijgen,

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 25-6-2013 om 16:22 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
NSR-brakka 29-6-2013 12:49 Print reply

Posts: 138
andere cdi gehaalt...niks, nieuwe bobine(echt nieuw),in eerste instantie ook niks,alles opnieuw gemonteerd, en voila, weer heerlijk fel !!! ,opgelost dus
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
Brommers en meer 29-6-2013 21:35 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-brakka
andere cdi gehaalt...niks, nieuwe bobine(echt nieuw),in eerste instantie ook niks,alles opnieuw gemonteerd, en voila, weer heerlijk fel !!! ,opgelost dus


mooi, filmpje?
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
NSR-brakka 29-6-2013 21:51 Print reply

Posts: 138
ik zal morgen ff checken hoe ik een filmpje kan posten?moetk eerst maken maar hoe kan ik die online zetten dan??
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny

Dit topic is 4176 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved