slechter voor heel je cinder.
lucht word meestal minder goed gezuiverd en er kan dus ook sneller zand en andere rommel in je blok komen.
als je echt een snel bok hebt 15/20 pk dan heeft het wel nut en merk je het ook.
correct me if i'm wrong
wss ook al eerder 10+ pk
Dit bericht is gewijzigd door louis1997 op 15-5-2013 om 9:36 uur.
Er zit wel een verschil in of je het bij een auto doet of bij een brommer met grote carb en een miezerige luchtfilterbox.
Niet heel gek dat de gewone luchtfilter meer kW geeft, zuigt namelijk koelere lucht aan van de voorkant.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: louis1997
slechter voor heel je cinder.
lucht word meestal minder goed gezuiverd en er kan dus ook sneller zand en andere rommel in je blok komen.
als je echt een snel bok hebt 15/20 pk dan heeft het wel nut en merk je het ook.
correct me if i'm wrong
wss ook al eerder 10+ pk
Dit bericht is gewijzigd door louis1997 op 15-5-2013 om 9:36 uur.
Mwah, valt wel mee. Heb jaren met een powerfiltert door zandterrein gereden, cilinder is niet meer versleten dan normaal.
Powerfilter is meer voor een meer 'opener' geluid. Wellicht iets snellere gasrespons, maar voor vermogen winst hoef je het niet te doen op een brommer.
Mwah, valt wel mee. Heb jaren met een powerfiltert door zandterrein gereden, cilinder is niet meer versleten dan normaal.
Powerfilter is meer voor een meer 'opener' geluid. Wellicht iets snellere gasrespons, maar voor vermogen winst hoef je het niet te doen op een brommer.
snellere gasrespons? juist niet.. je kunt geen fatsoenlijk vacuum houden in je carb
Mwah, valt wel mee. Heb jaren met een powerfiltert door zandterrein gereden, cilinder is niet meer versleten dan normaal.
Powerfilter is meer voor een meer 'opener' geluid. Wellicht iets snellere gasrespons, maar voor vermogen winst hoef je het niet te doen op een brommer.
ik heb er ook geen last van gehad.
alleen bij afspuiten van mijn sprinter deed hij het ff niet..
maarja er was gewoon water in het filter gezogen.