Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Wheely maken CPI SM

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1173 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #67530 - Wheely maken CPI SM
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Brommers en meer 12-5-2013 21:57 Print reply

Posts: 1966
Tja zonder kabel (en sensor) kan die ook moeilijk het toerental meten
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
petje171 12-5-2013 22:01 Print reply
Posts: 113
Iemand enig iedee waar de sensor zou moete zitten dan
 
kenny77 12-5-2013 22:05 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
D'r loopt toch een kabel uit je teller naar je bougiedraad als het goed is?


Kan ook zijn dat hij aan de cdi zit.

Even draad schema erbij pakken.
 
theoDT 13-5-2013 7:42 Print reply
Posts: 246
En owja voor een wheelie wil je net ietsjes voor de powerband rijden un zn 2 of 3 en dan flink wat toeren maken en goeie ruk geven aan het stuur
 
Beunzing 13-5-2013 16:05 Print reply
Posts: 26
http://imageshack.us...s/145/cpismfoto.jpg/
Kabelboomschema CPI SX/SM50
 
petje171 13-5-2013 18:29 Print reply
Posts: 113
Oke ik heb eve naar de kabelboom gekeken maar ik kan er niet uitkomen waar de toerenteller zit? kan iemand me helpen alsjeblieft?
 
ts50cc 13-5-2013 20:07 Print reply

Posts: 353
het lukte mij op mn tsx en nou mn nieuwe... ik deed het in zn twee achterop zitten koppeling intrekken volgas en als een sepast het stuur omhoog trekken. en gaan met die banaan lijkt me sterk als jij het niet kan...
 
Zonder smering loopt alles naar de tering!
MaXi-PuCh 13-5-2013 20:21 Print reply

Posts: 1531
het is belangrijk niet bang te zijn dat je achterover vliegt, dat gebeurt namelijk niet zomaar
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
petje171 13-5-2013 20:44 Print reply
Posts: 113
Tja en dan het volgende probleem ik ben maar 1m60 en weeg maar 55 XD en kwa stuur omhoog trekken wil hij niet echt hard....
 
NS1-Whisperer 13-5-2013 21:27 Print reply

Posts: 2160
stilstaan, gestrekte benen op de grond zetten(liefst schuin naar voren), koppeling in, in de eerste versnelling zetten, ding in de toerenbegrenzer jagen, koppeling op laten schieten terwijl je het stuur als een belachelijke randdebiel naar achter trekt en pas je voeten van de plek af halen als het voorwiel een flink stuk in de lucht zit.

Voila, un willy
 
"Risico is extra leven"
Derbi-Olaf 13-5-2013 21:28 Print reply

Posts: 14999


weet niet of het wat duidelijk te zien is

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
theoDT 13-5-2013 22:20 Print reply
Posts: 246
Waarom haal je niet eerst een tomosje en gooi je er een grote cilinderop en dab kun je daar je evenwicht mee oefenen enzovoor en als je valt gaat het niet snel kapot en het is goedkoper dan als je paar keer valt met je schakelbrommer geloof mij maar ffe achtorover geslagen is het kenteken opgeschuurt werd ik aangehouden omdat mn letters beschadigt waren....
 
petje171 13-5-2013 22:23 Print reply
Posts: 113
Oke dat vanuit stilstand omhoog lukt goed maar ik ben bang dat ik dan achterover klap?
 
Cas DT 13-5-2013 22:26 Print reply

Posts: 3131
Vanuit stilstand is niet echt aan te raden.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
petje171 13-5-2013 22:52 Print reply
Posts: 113
Hoe dan ? in zn 2 vlak voor de powerband al vaak genoeg geprobeerd maar ding is niet omhoog te krijge joh
 

Dit topic is 6347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved