Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hoe tune ik dit?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1117 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #675 - hoe tune ik dit?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

70malossi 7-6-2001?16:10 Print topicpost
Posts: 4176
mijn oom (50+) heefd een gilera vespa cita frikandel.
doe moet sneller
de ori cil+carb+auspoef moet erop blijven.
begrenzers zijn eruit
dus: alle drempels voor het gasmengsel weghalen.
poorten in carter+cil groter maken.
enz
wie heefd er concrete gegevens,en dus niet keil er een polini speed engine op

 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong

Berend 7-6-2001?16:53 Print reply
Posts: 295
Quote:
mijn oom (50+) heefd een gilera vespa cita



dat is de de reden dat er niet gereplyd wordt

en ja ik lees dat ie 50+ is maar toch het gaat om het idee
 
:B :e :BNou dit wast weer :B :e :B
Nick - Administrator 7-6-2001?16:55 Print reply

Posts: 4967
Quote:
gilera vespa cita frikandel.


WHAAHAAAAAHAAAAAA

Heet dat ding zo? Frikadel?????

PFHAAAAAAAAAAHWWWWWWWWWHAAAAAA
ja dit is me nieuwe brommer. Ow wow wat is het voor 1?
Eh.. een frikadel
 
B3AST 7-6-2001?17:08 Print reply
Posts: 2469
HAHAHAHHAA weetniet, die cylindertjes zien er vet vreemd uit van binne man! die vespa cylindertjes hebben gewoon 4 spoelpoorten op een rijtje naast mekaar en verder alleen een uitlaatpoort geloof ik en inlaat zit in het blok geloof ik, ik weet niet zeker, maar die dingen zijn VAAG...
 
- insane in the brain -
Ali 7-6-2001?17:27 Print reply
Posts: 667
Kom je in de friettent doe mij een frikandel special. He jonge man dan zit je hier toch echt verkeerd dan moet je bij de brommerdealer om de hoek zijn.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc.
Rene 8-6-2001?05:29 Print reply
Posts: 2573
met je dremel
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Woeter 8-6-2001?06:38 Print reply

Posts: 2832
Eeehm als het een 25 km/h ding is, dan kan je er een grotere carburateur op doen, die van 25 zijn geloof ik 7 mm ofzo en van 45, 11 mm, maar kweet niet zeker hoe groot, weet wel dat dat eigenlijk het enige verschil is met 25 en 45
ik heb namelijk ook ooit zo'n ding gehad, oja de kop afvlakken werkt ook goed!!! daar zit echt een enorme compressie kamer in, ik had alleen de kop afgevlakt en ie liep al 65 dus dat is best veel voor zo'n ding..
 
Woeter 8-6-2001?06:40 Print reply

Posts: 2832
Oja, kleinere poelie achterop wil ook nog wel eens helpen...
 
-Michiel RS- 8-6-2001?07:16 Print reply
Posts: 2803
en ontsteking vervroegeh
standaard uitlaat vol gaten boren in de demper
lekker aant cilindertje dremelen
kop afvlakken lijkt me ook wel goed idee jah
enne luchtfilter vol gaatjes boren, iets grotere sproeier erin.
En ik heb ook nog een 11mm carb voor je, ontbreken wat kleine dingetjes aan maar die schroef je zo uit je andere carb., mag je gratis hebben !
Ik heb ook nog 2 van die v-snaren en een een of andere poelie waar je zo'n snaar op doet.
 
70malossi 8-6-2001?15:02 Print reply
Posts: 4176
met currie
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong

Dit topic is 1139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved