Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gpr lekt kvs

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
TF: watergekoelde ci...
MF: Kymco KPW K-pipe...
BeF: Afstellen carbu...
BeF: Snelste am6 gie...
MF: Het werd weer ti...
BeF: Benzinetank Bet...
BeF: Honda hm 50 (cr...
BeF: Body protector ...
Project: MTX80s moto...
MF: stage 6 21mm pwk
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
User: thom7647
Auto: Overig Onbeken...
Auto: Overig Onbeken...
User: gerwin88
User: herco
User: Lykantroop
Gallery: BMW R1200RT
User: Maarten
FAQ: Carburateur opt...
Bromfiets: Honda X8R
   Online Users
   Er zijn 455 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67488 - gpr lekt kvs
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

patje184 25-4-2013 11:29 Print topicpost
Posts: 155
Hee.
Net reed ik naar school. En ging me temperatuur lampje aan.
Dus ik stoppen komt er allemaal rook van me blok.
Maar hij lekt ergens koelvloeistof ik denk bij de dop.
Het rook is van de kvs dat op me blok komt.
Maar ik denk dat me waterpomp naar de klote is.
Wat denken jullie.

Mvg patrick
 

der Chef 25-4-2013 12:08 Print reply

Posts: 3265
Niet toevallig een lekke slang?
 
koetjeboe91 25-4-2013 12:34 Print reply

Posts: 2096
lekke koppakking waardoor compressie en verbranding in je kvs systeem komt en daardoor het overdruk klep in de dop opent. dit kun je testen door de brommer helemaal koel te laten worden (motor uit). en daarna de motor te starten en een paar keer gas geven. knijp in de koelslangen als deze direct hard zijn is het een goede indicatie dat je koppakking lekt.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
NS1-Whisperer 25-4-2013 19:31 Print reply

Posts: 2160
Ik weet niet hoe nieuw je brommer is. Misschien je cilinderkop nog eens kruislings na draaien?
Niet abnormaal strak, wel strakker als je de bougie hoort te doen...
 
"Risico is extra leven"
markRD 26-4-2013 15:14 Print reply

Posts: 1181
Gooi hem vol en kijk of hij achter de waterpomp lekt. Dan zijn de keerringentjes van de waterpomp versleten. Er zit daar een gaatje waardoor hij kan lekken, dat is niet fout, maar werkt tevens als indicatie. Rij niet verder! Succes.
 

Dit topic is 1636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved