Zet dan op zijn minst je normale uitlaat fatsoenlijk vast, die hangt nu aan een schoenveter.
En een beugel is een prima optie. Stalen plaat aan de bovenkant vastschroeven en je bent al een heel eind. Dan heb je ook veel minder spanning op je ducttape.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
dan sluit ie nog niet af, tussen de pijp en de demper zit niks, geen aansluiting ofzo, vandaar de ducttape
Die ducttape kan je laten zitten voor isolatie, probleem is dat de lijm los gaat laten wanneer je uitlaat heet wordt. Als je dan een hobbel raakt vliegt je demper er af, zeker als je uitlaat alleen bij de flens vast zit.
Je uitlaatbouten zullen het zeer zeker waarderen als jij op zijn minst de uitlaat VASTzet, zeker nu er een demper aan het einde zit gelijmd (arm * kracht).
Dit bericht is gewijzigd door shirioko op 15-4-2013 om 14:34 uur.
je wilt dat hok voor niks sneller maken? pak je moeders nagelvijl en ga met je cilinder aan de gang. heb je een kettingzaag? trek daar de carb af en maak die pas, en koop voor een 10 een paar liter nitromethaan. veel plezier
ik heb gister nog een puch met een klickstart blok an brokken staan hakken met de koevoet. Daar zat zon cilinder op met een hoop extra spoel poorten en een zuiger met een vierkant gat er in. dat liep op zich wel hard met een 15 mm en een leovince krul.
Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 15-4-2013 om 21:41 uur.
toen ik dacht alles gezien te hebben. bespaar jezelf een boel werk en ellende en haal ene leuk uitlaatje op voor 15 euro. 5 euro erbij en je hebt een leuke prestatie uitlaat met demper voor een puchje.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.