Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - puch e50 blok tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1077 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67447 - puch e50 blok tunen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

shirioko 15-4-2013 14:04 Print reply

Posts: 2273
Zet dan op zijn minst je normale uitlaat fatsoenlijk vast, die hangt nu aan een schoenveter.

En een beugel is een prima optie. Stalen plaat aan de bovenkant vastschroeven en je bent al een heel eind. Dan heb je ook veel minder spanning op je ducttape.

 
bartbrouwer 15-4-2013 14:14 Print reply
Posts: 529
dan sluit ie nog niet af, tussen de pijp en de demper zit niks, geen aansluiting ofzo, vandaar de ducttape
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
kenny77 15-4-2013 14:17 Print reply

Posts: 29286
Pak een touw en bind hem achter een auto, is gratis en gaat hard genoeg.
 
shirioko 15-4-2013 14:31 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
dan sluit ie nog niet af, tussen de pijp en de demper zit niks, geen aansluiting ofzo, vandaar de ducttape

Die ducttape kan je laten zitten voor isolatie, probleem is dat de lijm los gaat laten wanneer je uitlaat heet wordt. Als je dan een hobbel raakt vliegt je demper er af, zeker als je uitlaat alleen bij de flens vast zit.
Je uitlaatbouten zullen het zeer zeker waarderen als jij op zijn minst de uitlaat VASTzet, zeker nu er een demper aan het einde zit gelijmd (arm * kracht).

Dit bericht is gewijzigd door shirioko op 15-4-2013 om 14:34 uur.
 
tsx-elite 15-4-2013 17:22 Print reply

Posts: 1798
je wilt dat hok voor niks sneller maken? pak je moeders nagelvijl en ga met je cilinder aan de gang. heb je een kettingzaag? trek daar de carb af en maak die pas, en koop voor een 10 een paar liter nitromethaan. veel plezier
 
shut up muttley
bartbrouwer 15-4-2013 17:35 Print reply
Posts: 529
wel n 25cc bosmaaier maar das volgensmij een nog kleiner carbje
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
Chiel1994 15-4-2013 21:37 Print reply

Posts: 628
Voortandwiel zo klein mogelijk en zorgen dat je een fatsoenlijke conus erin last. en afstellen
 
BX nr. 19 Superklasse!
mx-jacob 15-4-2013 21:40 Print reply

Posts: 2938
ik heb gister nog een puch met een klickstart blok an brokken staan hakken met de koevoet. Daar zat zon cilinder op met een hoop extra spoel poorten en een zuiger met een vierkant gat er in. dat liep op zich wel hard met een 15 mm en een leovince krul.

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 15-4-2013 om 21:41 uur.
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
koetjeboe91 15-4-2013 23:14 Print reply

Posts: 2096
ik heb in mijn jeugd veel stomme dingen gedaan maar dit slaat echt alles.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Aprilia RX 50 2003 15-4-2013 23:23 Print reply

Posts: 6717
toen ik dacht alles gezien te hebben. bespaar jezelf een boel werk en ellende en haal ene leuk uitlaatje op voor 15 euro. 5 euro erbij en je hebt een leuke prestatie uitlaat met demper voor een puchje.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
bartbrouwer 16-4-2013 14:07 Print reply
Posts: 529
vandaag toch maar wat gekocht, nieuwe sproeier, tandwiel 11 en n ketting schakel

€12,45 bij elkaar

ook heb ik de spoelpoorten groter gemaakt en de uitlaat poort 1mm hoger gemaakt.

trekt al n stuk beter, en gaat verder door in toeren
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125

Dit topic is 4126 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved