Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - mtx sh brommercross

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 947 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #67440 - mtx sh brommercross
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3871 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mvv mtx 12-4-2013 23:14 Print topicpost

Posts: 243
Hallo,
Ik wil nog een honda mtx sh gaan kopen voor de brommercross. Maar welke dingen zal ik daar nog aan moeten veranderen en bestaan er ook snelle 49,9 cc(ik heb well is wat gehoord over athena of moet je een orginele laten tunen) aangezien je geen 70 cc volgens het regelement er op mag hebben. En welke dingen moeten verder nog verandert worden.

MVG mvv mtx
Sorry dit is verkeerd gegaan ik weet ook niet waarom er nu 2 topics zijn
sorry

Dit bericht is gewijzigd door mvv mtx op 13-4-2013 om 7:54 uur.
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad

K.H.S TUNING 16-9-2013 8:39 Print reply

Posts: 162
nsr blok. er op nsr 6bak
snelle 50cc ge2 cylinder tunen.
binnenrotor er op bvb hpi.
wat is max grote carb?
anders mooi een hm183 21mm keihin carb er op.
en dan wil et wel
 
jelmer stobbe 30-9-2013 18:52 Print reply
Posts: 50
hm183 18mm kan ook wel hoor, wel onderlangs pijpje zoeken, bovenlangs is er niet veel snel spul. 50cc athena wil ook wel, als je niet gaat tunen. nsr bak is wel belangrijk, omdat je met het hoogtoerige spul wel een vrij korte powerband hebt en het daarom je niet teveel terug moet vallen in toeren als je schakeld.
 
derbi's, rest afval van honda's
Viertakt 1-10-2013 14:24 Print reply

Posts: 3586
Honda80cc heeft nog nette ongetunede belgische GE2 cilinders liggen voor 35euro stuk. Veruit de fijnste 50cc cilinders die nog een beetje gangbaar zijn.

Verder zou ik de voorvork aan passen, bij voorbeeld eentje van een CR of een R2. De originele van een SH is net te slap.

Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 1-10-2013 om 14:26 uur.
 
Viertakt uber alles.
jelmer stobbe 1-10-2013 16:59 Print reply
Posts: 50
voorvork zou het moeten kunnen houden, word wel direct zwaarder als je er dikkere in bouwt, en je hebt kans dat de balans wat beroerd word en hij dus voorover wil

 
derbi's, rest afval van honda's
ts50cc 1-10-2013 17:18 Print reply

Posts: 353
jongens hij heeft al een topic en dat wat 6 maand geleden ...
 
Zonder smering loopt alles naar de tering!

Dit topic is 3871 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved