Zoals me topic titel al zegt kan ik een MHR krijgen ( die ene met 2 zuigerveren) Hij heeft 3000km gelopen en ziet er nog goed uit. Nog nooit een vastloper of warmloper gehad. Ik heb er zelf meegereden. En hij liep goed naar mijn gedachte. ( Wat een verschil als je 60 rijdt en je dan op zo'n snelle springt. Ik tril nog na ) Maar dat terzijde. Hij vraagt er 160 euro voor. Is dit redelijk? Want ik zou niet weten hoeveel zo ding 2 de hands waard is in de omstandigheden die ik eerder al vermeld heb. Alvast bedankt.
Oja voordat ik het vergeet te melden het gaat om een rs
tja, mhr is snel, en slijt dus snel.
dus alles wat je krijgt is voor jouwn gevoel snel.
160 euro vind ik persoonlijk teveel, met het aantal km dat ie gelopen heeft.
zo`n cilinder slijt bijna helemaal niet, alleen de zuigerveren moet je vaak vervangen. een nieuwe MHR Rep kost zo`n 230 pleuro en dan vind 160 best goede prijs, ik zou wel nieuwe zuigerveren er bij willen voor die prijs.
Thnx voor de reply's. En ja hoe die slijt hangt af van hoe je er mee om gaat. Als je elke ochtend volgas weg blaast vindt je cilindertje het niet leuk nee. Hij kost trouwens 200 nieuw. Heb net nog na gezocht op het internet. Alleen weet iemand nog tips waar ik op moet letten, want hij haalt morgen de cilinder er van af.
letten op krassen, vage plekken , stootrandje, staat van de zuigerveren, steek ze er los is en kijk hoever ze open staat, krassen op zuiger, uitlaatkant vooral, krijg je de cilinderkop er ook bij trouwens ?
stootrand is randje boven aan in de cil waar de zuigerveren niet komen, aan de groote daarvan kan je de slijtage bepalen. kleur verschil is mag, maar een randje voelen met je nagel is te veel.
ivm met die zuigerveren, neem een zuigerveer en steek ze los in de cil ,wel mooi recht natuurlijk, aan de afstand tussen de slotjes van de veren kan je wederom zien hoever ze versleten zijn.
mhr is met 1 zuigerveer en de replica met 2, de poorten en dergerlijke zijn normaal dezelfde
[Dit bericht is ge-edit door de_koen op 23-12-02 22:46]