Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - derbi gpr setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1032 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67377 - derbi gpr setup
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8247 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

patje184 10-4-2013 17:47 Print reply
Posts: 155
@DarkSoul
ja op zich lijkt het me wel een leuk dingentje.
maar ik zit toch met twijfels omdat ik een malossi uitlaat heb en jij had een v6 daar zit volgens mij best veel verschil in.
en hoelang heb je met die cilinder gedaan want wat ik hoorde van twinscooters is (dat airsal goedkoop is maar slecht kwaliteit dus toch te duur.)
correct me if im wrong?
weet je ook hoeveel pk je had?
 
patje184 10-4-2013 20:18 Print reply
Posts: 155
ik heb nog een beetje zitten kijken.
maar ik kom toch steeds uit op airsal 70cc/80cc
wat zijn jullie ervaringen hiermee?
en welke zoude jullie aanbevelen

 
derbi ftw 10-4-2013 20:27 Print reply

Posts: 452
Airsal is gewoon goede kwaliteit.

( 100 jaar geleden niet........)
 
Sorry agent, onder de 80 slaat die af.
Chiel1994 10-4-2013 20:28 Print reply

Posts: 628
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: patje184
ik heb nog een beetje zitten kijken.
maar ik kom toch steeds uit op airsal 70cc/80cc
wat zijn jullie ervaringen hiermee?
en welke zoude jullie aanbevelen


Dat ding wat gprnick stuurde lijkt me wel wat voor je hoor
 
BX nr. 19 Superklasse!
patje184 10-4-2013 20:39 Print reply
Posts: 155
dan ga ik denk toch voor de 70cc lijkt me net wat tammer dan 80cc
iemand toevallig ervaring met een 70cc airsal en een middeltoerig uitlaatje als combi?
want heb de malossi uitlaat dus ben benieuwd hoe dat rijd.

 
gprnick 10-4-2013 20:46 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chiel1994
[...]

Dat ding wat gprnick stuurde lijkt me wel wat voor je hoor


Mij ook, maar goed.

Is ook nog is een gietijzeren cilinder dus wat slijtvaster dan de airsal met nicalsil wand.

Dit bericht is gewijzigd door gprnick op 10-4-2013 om 20:47 uur.
 
patje184 10-4-2013 20:51 Print reply
Posts: 155
oke dan word het wel die 80cc
@ gpr nick ik stuur je even een pb dan kan dit topic closed
 
gprnick 10-4-2013 21:07 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: patje184
oke dan word het wel die 80cc
@ gpr nick ik stuur je even een pb dan kan dit topic closed


Die ik stuurde is een 70cc he!
 
patje184 10-4-2013 21:10 Print reply
Posts: 155
ohhh haha zit helemaal verkeerd te kijken haha:P leren en dit samen dat gaat ook niet haha.
ik weet niet ik ben zelf niet zo fan van dmp omdat die heel rot af te stellen zijn. en niet al te goeie afwerkingen hebben.
haha ik dacht dat je het over die airsal had haha
maar goed toch bedankt
 
patje184 10-4-2013 21:28 Print reply
Posts: 155
@ gpr nick
ben jij dit nou?
zat beetje te kijken voor airsal 70 cc
http://www.youtube.com/watch?v=DR1DbBmnjzo

Dit bericht is gewijzigd door patje184 op 10-4-2013 om 21:28 uur.
 
gprnick 10-4-2013 21:38 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: patje184
@ gpr nick
ben jij dit nou?
zat beetje te kijken voor airsal 70 cc
http://www.youtube.com/watch?v=DR1DbBmnjzo

Dit bericht is gewijzigd door patje184 op 10-4-2013 om 21:28 uur.


Dat was mijn brommer ja, Niekdewildt ook van dit forum zit er op in dat filmpje.

Maar dat is niet helemaal vergelijkingsmateriaal met wat jij zoekt. Gezien mijn airsal + het blok bewerkt was. Icm een hoogtoerige uitlaat rotor ontsteking en een 28mm carb. Het is wel een voorbeeld van wat je er mee kan halen!
 
patje184 11-4-2013 8:33 Print reply
Posts: 155
Haha ja zoiets begreep ik al met het geluid.
Zeker netjes.
Maar ik zat wat verder te zoeken en kom vaak tegen dat je dmp 70cc die gietijzer.
En de 70cc airsal moet afwerken? Niet tunen maar afwerken.
Klopt dit?
 
patje184 11-4-2013 15:52 Print reply
Posts: 155
Iemand ervaring met deze cilinders??
 
bennietbeun 11-4-2013 15:59 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: patje184
Iemand ervaring met deze cilinders??


niet voor am6/derbie blokken
ik weet wel dat airsal bij puch en tomos erg slecht is .
en dat ook uit eigen ervaaringe heb mee gemaakt
als ik jou was zou ik toch voor een gietijzeren cilinder gaan kijken

 
patje184 11-4-2013 16:08 Print reply
Posts: 155
Ja het probleem is enigste gietijzer is dmp.
En las der niet al te goeie dingen over.

 

Dit topic is 8247 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved