Hallo.
ik heb nu al een tijdje me gpr.
Hij rijd nu 90/95.
Ik vind het een beetje suf worden.
dus ik wil graag wat meer trekkracht en top.
ik heb nu als setup.
standaard carb.
malossi uitlaat.
standaard cilinder.
12/48.
artek krukas.
Ik wil geen 70cc omdat dit jmmr genoeg niet mag van mijn ouders.
Ik zat beetje richting airsal50cc te denken.
Iemand suggesties of tips.
Mijn stiefvader heeft vroeger zelf ook 70cc gereden. En hij rijd motor dus hij weet het wel.
Maar ook wil ikngeen gezeur met politie omdat hier nogal vaak motorjoodjes rijden.
En ik met me vorige brommer erook op moest.
En probleem is je kan hem niet opvallend begrenzen...
Het liefst zou ik ook dr70 nemen voor de koppel.
Maar dat gaat me stiefvader zeker merken.
Dnk niet dat die erzo blij mee is...
Dit bericht is gewijzigd door patje184 op 19-3-2013 om 7:40 uur.
Dus een 50cc 130kmh laten lopen is geen probleem, maar een 70cc die 100kmh loopt is ineens illegaal en gevaarlijk etc.
Hou hem gewoon lekker zo, harder als dit moet je eigenlijk niet eens willen op een brommer. Zeker voor dagelijks gebruik ga je grote nadelen hebben ( verbruik, slijtage)
Koop over een jaar een motor ofzo
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
nou me stiefvader rijd zelf nooit. maar die weet wel hoe een 70cc klinkt.
en anders kan ik gewoon zeggen kijk maar naar de cilinder staat 50cc op.
hij vind niet erg dat die wat harder gaat.
maar wil mag geen 70.
ik ga denk gewoon die airsal halen.
mensen met een gpr wat voor vertanding hebben jullie?
heee
na lang denken heb ik toch besloten om een 70cc (laagtoerig) te halen.
en die er maar stiekem op te zetten
maar ik wou graag 70cc dr of de tp 70cc hebben.
maar ik heb volgens mij een nt blok.
heb namelijk een malossi replica bouwjaar is 2007
maar zit een 06 cilinder op.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: patje184
heee
na lang denken heb ik toch besloten om een 70cc (laagtoerig) te halen.
en die er maar stiekem op te zetten
maar ik wou graag 70cc dr of de tp 70cc hebben.
maar ik heb volgens mij een nt blok.
heb namelijk een malossi replica bouwjaar is 2007
maar zit een 06 cilinder op.
kan iemand me verder helpen ???
Heb je zo een blok, of zo een?
De onderste is namelijk een oud type blok, te herkennen aan de waterkoeling die niet uit de carter komt, maar buitenaf loopt met een slangetje.
Dit bericht is gewijzigd door DarkSoul op 10-4-2013 om 17:08 uur.
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: patje184
maar wat is dan een tamme 70cc voor nt blok?
het liefst wou ik dr of tp maar dat is allemaal ot blok:S
Volgens mij is er geen eens een Airsal 70cc voor een NT blok.
Als ik jou was, zal ik hier eens naar kijken
Was mijn oude Derbi uit 2008, met 80cc Airsal.
Derbi Senda with 17.5mm carberateur, Leovince V6 and a airsal 80cc cilinder. 15-50 transmission, RPM meter was not working atm. Topspeed was 102 KM/h on GPS.
Liep heerlijk vond ik, redelijke top en mooie trekkracht.
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.