Quote:Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Even totaal los van het probleem maar je zegt toen hij aangaf dat de tank bijna leeg was?
NSR met tankmeter?
Je weet wel als je rijd en hij gaat stotteren dat je hem moet over zetten naar reserve. Dat bedoelde ik ermee.
Maar mensen. Bougie vonkt zeer weinig tot niet. Welke bougie moet ik er in hebben want ik heb een NGK B8ES. Maar opgezocht kwam ik erachter dat hij in een Cb250 kon . Ik heb ook ngo een NGK B6. Welke moet ik gebruiken en welke anders buiten deze 2 om??
maar als ik die 8 er in heb dan vonkt hij amper met een heel klein vonkje en hij slaat nooit aan, en met de 6 vonkt hij veel vaker alleen die heb ik nu net verzopen... dus moet even wachten
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Stijn-db
maar als ik die 8 er in heb dan vonkt hij amper met een heel klein vonkje en hij slaat nooit aan, en met de 6 vonkt hij veel vaker alleen die heb ik nu net verzopen... dus moet even wachten
Is de afstand van de elektrode niet te groot bij die ene bougie die slecht vonkt? Ik zou gewoon even een nieuwe NGK b8es kopen, dan weet je 99% zeker dat de bougie goed is.
oke mensen rare shit nu! net weer effe schoongemaakt en nagecheckt en de bougie vonkt goed. maar de boubine krijgt wel stroom als ik kick ongeveer tussen 4 en 8 volt maar hoeveel moet hij zelf uizetten??? dan zou de boubine stuk kunnen zijn.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Stijn-db
oke mensen rare shit nu! net weer effe schoongemaakt en nagecheckt en de bougie vonkt goed. maar de boubine krijgt wel stroom als ik kick ongeveer tussen 4 en 8 volt maar hoeveel moet hij zelf uizetten??? dan zou de boubine stuk kunnen zijn.
jongens dat weet ik ook maar hij doet het gewoon zoals je hierboven kan zien. maar kijk verder wat tikte