Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - krijg derbi niet afgesteld

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1045 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67354 - krijg derbi niet afgesteld
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 4397 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-PuchSjonnie- 13-3-2013 15:31 Print topicpost
Posts: 735
even opnieuw:
hallo, mijn derbi doet echt heel raar,
ik had hem helemaal opgeknapt. ik had altijd de setup
70cc dr
14mm dellorto sproeier 84
uitgeboord luchtfilterbak
hpi onsteking,
nu heb ik weer een goede luchtfilterbak erop, 70cc dr getuned(uitlaatpoort)
en de tailpipe omgelast, en een orginele onsteking erop,
toen had ik alles weer inelkaar gezet, maar toen was mijn massakabel van de bobine afgebroken, dus had ik er een schroefje ingedraait, en een kroonsteentje eromheen met een massakabeltje, dus ik starten, liep die veel te rijk met 84 uitijndelijk meer afgesteld en kwam uit op 68, hier liep die goed mee, maar toen ging ik naar school, en op een gegeven moment kwam ik niet meer boven de 60 uit, hij ging steeds langzamer, ik moest steeds de koppeling wat inhouden om nog vooruit te komen
toen wou die in de 1 alleen nog maar een beetje rijden met kwart gas en met de koppeling spelen, hij rookte ook helemaal zo warm was die geworden, ik dacht het komt door dat schroefje in de bobine, dus ik een andere proberen, nog steeds hetzelfde, terwijl die met gasgeven in de vrij super goed reageert maar dan rij je weg in de 1 en dan is het gelijk bwoaap, en niet in toeren komen, en uit de uitlaat ploffen, kan dit komen dat er mischien een lasje in de tailpijp zit dat die dicht zit ofzo?, ik kom er echt niet meer uit, hij loopt perfect stationair, wel lekt die koelvloeistof uit de kop, maar de cilinder is zelf gewoon dicht

Dit bericht is gewijzigd door -PuchSjonnie- op 17-3-2013 om 16:35 uur.
 

derbi ftw 13-3-2013 18:15 Print reply

Posts: 452
''orginele onsteking,je kon zien waar de schroefjes hebben gezeten,dus zo heb ik hem ook gemonteerd''

L0l.

Een derbi ontsteking moet je wel afstellen.

Stuur eens een foto hoe je hem nu hebt
 
Sorry agent, onder de 80 slaat die af.
-PuchSjonnie- 13-3-2013 20:16 Print reply
Posts: 735
Heb het gecheckt en de streepjes stonden overeen maar hij loopt nu al goed nog even sproeier 66 en dan is die klaar, hij stotterd nu nog iets bovenin, de luchtfilter slang schoot steeds los, daarom deed die zo raar, vind het trouwens wel een hele kleine sproeier voor deze setup, maarja het zal wel kloppen
 
Tiess 13-3-2013 21:55 Print reply

Posts: 169
Je hebt een 70cc en een 14mm carburateur ? waarom ?
 
Vollegas !
-PuchSjonnie- 13-3-2013 22:16 Print reply
Posts: 735
Omdat het zuinig is en het kan met een 14 mm ook mooi lopen, en het blijft een schoolbrommer dus het hoeft niet ver over de 100 te lopen
 
Tiess 13-3-2013 22:18 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -PuchSjonnie-
Omdat het zuinig is en het kan met een 14 mm ook mooi lopen, en het blijft een schoolbrommer dus het hoeft niet ver over de 100 te lopen


ja oke, maar waarom heb je er dan een 70cc onder gelegd en hem nie gewoon 50 gelaten? want origineel ontgrensd loopt ie ook gewoon 80.
 
Vollegas !
-PuchSjonnie- 13-3-2013 22:24 Print reply
Posts: 735
Ja maar dat trekt lang niet zo hard als deze nu loopt ik heb nu een hele lange powerband, ding trekt als een motherfocker nu
 
Tiess 13-3-2013 22:38 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -PuchSjonnie-
Ja maar dat trekt lang niet zo hard als deze nu loopt ik heb nu een hele lange powerband, ding trekt als een motherfocker nu


ha oke dan is het goed!

kan je ook wheely maken ofnie?
 
Vollegas !
-PuchSjonnie- 13-3-2013 22:47 Print reply
Posts: 735
Nja onderin is die een beetje dood omdat die nu zo hoogtoerig is, maar volgas in de vrij e dan koppeling laten schieten wil die wel, en in de powerband trekje aan het stuur ook
 
-PuchSjonnie- 17-3-2013 16:37 Print reply
Posts: 735
heb de beginpagina aangepast, kan iemand me even helpen ik kom er echt niet meer uit, komt het dan door die tailpijp?
 
JB1 17-3-2013 16:38 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -PuchSjonnie-
Nja onderin is die een beetje dood omdat die nu zo hoogtoerig is, maar volgas in de vrij e dan koppeling laten schieten wil die wel, en in de powerband trekje aan het stuur ook


Ding loopt gewoon te arm denk ik
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
-PuchSjonnie- 17-3-2013 16:41 Print reply
Posts: 735
toen ik hem net inelkaar had wou die met 84 niet vooruit, soms reed die wel gewoon perfect met deze sproeier en dan in een keer stopt die en moet je weer pompen met gas, en nu komt die bijna niet meer vooruit, en met gasgeven in de vrij reageert die perfect
 
lytseleen 17-3-2013 16:44 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -PuchSjonnie-
toen ik hem net inelkaar had wou die met 84 niet vooruit, soms reed die wel gewoon perfect met deze sproeier en dan in een keer stopt die en moet je weer pompen met gas, en nu komt die bijna niet meer vooruit, en met gasgeven in de vrij reageert die perfect

Gas geven in de vrij heeft er niet veel mee te maken. Gewoon een grotere sproeier monteren want hij loopt veels te arm.

 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
-PuchSjonnie- 17-3-2013 16:44 Print reply
Posts: 735
oke ik heb op het moment alleen 92 liggen dan zal ik die eens proberen
 
JB1 17-3-2013 16:45 Print reply

Posts: 14881
Inb4 nieuw topic met 'er zit een gat in mijn zuiger'
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
-PuchSjonnie- 17-3-2013 18:13 Print reply
Posts: 735
hij rijd nu weer, gaat wel meer stotteren naarmate die warmer word, maar eens 86 88 halen
 

Dit topic is 4397 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved