Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - kapotte moertjes in cilinder kop!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
Project: ThaSuzukiTs...
Project: MTX80s moto...
MF: Beste wensen voo...
BeF: Kreidler dice s...
BeF: Probleem koppel...
BeF: Honda mb5 kleur...
BeF: Honda MB toeren...
Project: Rd50 Cafera...
MF: Het Grote "...
BeF: Mengbuis voor h...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
Gallery: Tsx SuperMo...
User: TSX-Rider
Bromfiets: Honda X8R
Project: MTX80s moto...
Bromfiets: Orion Ove...
Motor: Honda MTX-ot
Bromfiets: Honda MTX...
Bromfiets: Honda MB
User: Aerox Erik
Motor: BMW R1100RT
   Online Users
   Er zijn 580 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #67326 - kapotte moertjes in cilinder kop!
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

j0ren 3-3-2013 19:03 Print reply

Posts: 1298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hawkpim
[...]

kijk die ga ik halen thx man


Als je er niet bij kunt met een waterpomp tang dan kun je er al he-le-maal niet bij met dit ding?

Daarvoor zou je de koelribben eraf moeten slaan, dan kun je net zo goed verder met een waterpomptang of griptang, hoef je geen geld uit te geven
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Santa Cruz 3-3-2013 19:21 Print reply

Posts: 716
Ik weet niet hoe de koelribben op die cilinderkoppen staan, maar als je die moerbreker klein genoeg koopt, zou die wel eens in de cilinderkop willen vallen. Bougie eruit dan wel.
Mocht het toch niet lukken, zullen er inderdaad een paar koelribben moeten sneuvelen. Kost inderdaad wel iets, maar komt later nog wel van pas.
 
2takt of 4takt? Supermotard!
Cas DT 3-3-2013 19:31 Print reply

Posts: 3131
Gewoon een nieuwe pijpsleutel halen..
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
mx-jacob 3-3-2013 19:33 Print reply

Posts: 2938
Ik heb nog 10+ puch koppe ligge dus daar valt wel wat te regelen

 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Hawkpim 3-3-2013 19:48 Print reply

Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
Ik heb nog 10+ puch koppe ligge dus daar valt wel wat te regelen


haha zaken enzo

 
jwz
Hawkpim 3-3-2013 19:50 Print reply

Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Santa Cruz
Ik weet niet hoe de koelribben op die cilinderkoppen staan, maar als je die moerbreker klein genoeg koopt, zou die wel eens in de cilinderkop willen vallen. Bougie eruit dan wel.
Mocht het toch niet lukken, zullen er inderdaad een paar koelribben moeten sneuvelen. Kost inderdaad wel iets, maar komt later nog wel van pas.

ik ga inderdaad de koelribben slopen en dan denk ik maar gewoon een nieuwe kop kopen is toch niet zo duur maar dit oude ding moet er gwn van af.
dan is hier de nieuwe vraag WAT IS DE BESTE KOP
gwn 70cc hd toch en dan die van fast arrow.
setup 70cc airsal
15mm bing carb
uitlaat proma cc
 
jwz
puchcobra4t 3-3-2013 20:38 Print reply

Posts: 116
Las een moertje op je draadend en alles zal goed komen je cilinderkop blijft heel en kost weinig tot niets. Succes

 
ook ik maak fouten!
koetjeboe91 3-3-2013 20:47 Print reply

Posts: 2096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchcobra4t
Las een moertje op je draadend en alles zal goed komen je cilinderkop blijft heel en kost weinig tot niets. Succes




gelukkig heeft iedereen een lasapparaat thuis staan
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Brommers en meer 3-3-2013 20:51 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
[...]



gelukkig heeft iedereen een lasapparaat thuis staan


niet idereen,

pim volgensmij ook niet

moertje vast zetten met loctine of zou dat tapeind vaster zitten dan dat moertje wat je een uurtje of wat daarvoor hebt vastgelijmd

of gewoon met de slijptol je tapeind afslijpen ben je gelijk van je kop, ribben en je tapeind af


iedereen kan beunen dus

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 3-3-2013 om 20:52 uur.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
alwin mtx 3-3-2013 20:52 Print reply

Posts: 505
Als je je cilinder kop toch gaat slopen, pak dan gewoon een slijptol en slijp die moer van het draadeind af.

Edit: te laat


Dit bericht is gewijzigd door alwin mtx op 3-3-2013 om 20:53 uur.
 
Brommers en meer 3-3-2013 20:56 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: alwin mtx
Als je je cilinder kop toch gaat slopen, pak dan gewoon een slijptol en slijp die moer van het draadeind af.

Edit: te laat


Dit bericht is gewijzigd door alwin mtx op 3-3-2013 om 20:53 uur.


nee, wij hadden gewoon allebij het zelfde geniaale plan


 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
alwin mtx 3-3-2013 21:01 Print reply

Posts: 505
Als je een beetje je best doet blijft het draadeind ook nog wel heel.
 
BenjaminDG 3-3-2013 21:05 Print reply

Posts: 4605
Plaats eens een foto van die kapotte moer.
 
Vlaanderen vrij!
Hawkpim 3-3-2013 22:48 Print reply

Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
[...]



gelukkig heeft iedereen een lasapparaat thuis staan

Haha juist moet ik eerst ff iemand vinden die weer kan lassen
 
jwz
Hawkpim 3-3-2013 22:50 Print reply

Posts: 67
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
[...]


niet idereen,

pim volgensmij ook niet

moertje vast zetten met loctine of zou dat tapeind vaster zitten dan dat moertje wat je een uurtje of wat daarvoor hebt vastgelijmd

of gewoon met de slijptol je tapeind afslijpen ben je gelijk van je kop, ribben en je tapeind af


iedereen kan beunen dus

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 3-3-2013 om 20:52 uur.


Haha met een slijptol gaa alles wel lukken ja Thx for het wijze advies

 
jwz

Dit topic is 4904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved