Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch 70cc kop op 50cc blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1027 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #67306 - puch 70cc kop op 50cc blok
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1875 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

uhjoey 23-2-2013 1:30 Print topicpost
Posts: 23
ik heb een puch, van 50cc als ik daar een 70cc kop op zet en carburateur er ook op afstel gaat hij dan beter trekken en sneller?

setup:
- puch maxi s 50c (standaard blok, uitlaat ect.)
- onopgevoerd
- 12mm bing carburateur

alvast bedankt,

-joey
 

der Chef 23-2-2013 1:42 Print reply

Posts: 3265
Nee.
 
Crossmotort gek 23-2-2013 8:39 Print reply

Posts: 866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: uhjoey
ik heb een puch, van 50cc als ik daar een 70cc kop op zet en carburateur er ook op afstel gaat hij dan beter trekken en sneller?

setup:
- puch maxi s 50c (standaard blok, uitlaat ect.)
- onopgevoerd
- 12mm bing carburateur

alvast bedankt,

-joey

Andersom wel maar zo heeft hij te weinig compressie
 
85cc op m'n achterwiel
yamaha rider 2-3-2013 14:52 Print reply
Posts: 15
je kunt beter je 50 cc kop vlakken zodat hij wat platter word,
dan krijg je meer compressie en je zou je uitlaat poort en je vlinder porten kunnen bewerken. maar als je dit nog nooit gedaan hebt zou ik het afraden om het eerst zelf te proberen want je kunt het maar eenkeer verpesten. succes
 
NS1-Whisperer 2-3-2013 20:03 Print reply

Posts: 2160
70cc airsal erop en 2 spoelpoorten erbij in beunen
 
"Risico is extra leven"
Brommers en meer 2-3-2013 20:58 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha rider
je kunt beter je 50 cc kop vlakken zodat hij wat platter word,
dan krijg je meer compressie en je zou je uitlaat poort en je vlinder porten kunnen bewerken. maar als je dit nog nooit gedaan hebt zou ik het afraden om het eerst zelf te proberen want je kunt het maar eenkeer verpesten. succes


eens moet de eerst keer zijn toch, en bij een puch blokje lijkt mij prima om wat mee te experimenteren

met behulp van deze faq's zullen het opvoeren en andere zaken daarvan een stuk gemakkelijker gaan:

tuning algemeen:
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/43

mebraam op een puchcarter:
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/154

formules:
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/108

compressieverhouding:
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/74


ik hoop dat je hier wat mee kunt
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha

Dit topic is 1875 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved