Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 937 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67303 - Honda mb
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4760 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PRO TUNING 22-2-2013 19:35 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Torsten
[...]


Klinkt interresant, het is dan wel voor zondag gebruik... maar dan wil ik wel HARD optrekken etc wie van de members kunnen mij hierbij helpen?
of zijn de 70cc koppen die te koop zijn ook goed genoeg?

Dit bericht is gewijzigd door Torsten op 22-2-2013 om 19:16 uur.



http://www.bimotion.se/

Koop hier voor ยค 89.00 Bimotion advanced head en reken zelf
 
BenjaminDG 22-2-2013 20:10 Print reply

Posts: 4605
Leuke programma's, heb je ook ervaring met dat flow programma?

Is de vorm van de inlaat vrij te bepalen of zit je altijd met zo'n bocht?


 
Vlaanderen vrij!
Torsten 22-2-2013 20:55 Print reply
Posts: 19
Dit gaat mij allemaal net iets te ver, wil gewoon weten of het veel nut heeft om de ontsteking te vervroegen, en zo'n 70cc kop die te koop is heeft dat veel verschil met een 50cc kop. En eventueel kan ik zelf draaien maar om nou programms van 80 euro te kopen, dat gaat mij net een beetje te ver voor 1 cilinderkop haha
 
Stardust 22-2-2013 22:04 Print reply
Posts: 72
als je gewoon op een mooie zondag wilt rijden , denk ik dat je de onsteking gewoon zo moet laten 70cc heeft toch al wat meer koppel dan een 50cc als je sneller wilt optrekken kun je gewoon een grotere carb nemen (zuipt wel meer maar oke)
 
Torsten 22-2-2013 22:32 Print reply
Posts: 19
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stardust
als je gewoon op een mooie zondag wilt rijden , denk ik dat je de onsteking gewoon zo moet laten 70cc heeft toch al wat meer koppel dan een 50cc als je sneller wilt optrekken kun je gewoon een grotere carb nemen (zuipt wel meer maar oke)

Maar wel op z'n vroegst zetten?
 
Stardust 22-2-2013 23:58 Print reply
Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Torsten
[...]

Maar wel op z'n vroegst zetten?


gewoon hoe die standaard staat.
 
Torsten 23-2-2013 14:31 Print reply
Posts: 19
Maar je wint toch gewoon een hoop met vervroegen?
Welke uitlaat is leuk bij mijn setup?
OKE het moet hard gaan, geen zondags rijder
 
lytseleen 23-2-2013 14:37 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Torsten
Maar je wint toch gewoon een hoop met vervroegen?
Welke uitlaat is leuk bij mijn setup?
OKE het moet hard gaan, geen zondags rijder

Als je hem kunt vervroegen met de grondplaat kun je dat wel doen. Niet alles gaan uitvijlen.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
JB1 23-2-2013 14:47 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Torsten
Maar je wint toch gewoon een hoop met vervroegen?
Welke uitlaat is leuk bij mijn setup?
OKE het moet hard gaan, geen zondags rijder


Grondplaat helemaal met de klok mee draaien, MPS300 CDI erop.
Liefste eigenlijk een HPI, dan heb je pas leuk vermogen hoog in de toeren.

Je kunt beter die 20 mikuni verpatsen en een 21mm Dell'Ortho erop zetten icm een origineel luchtfilter.

5/6bak erin, proma eronder, en je hebt een lekker speels brommertje
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Torsten 23-2-2013 18:51 Print reply
Posts: 19
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Grondplaat helemaal met de klok mee draaien, MPS300 CDI erop.
Liefste eigenlijk een HPI, dan heb je pas leuk vermogen hoog in de toeren.

Je kunt beter die 20 mikuni verpatsen en een 21mm Dell'Ortho erop zetten icm een origineel luchtfilter.

5/6bak erin, proma eronder, en je hebt een lekker speels brommertje

is die cdi makkelijk te krijgen? hpi is net te prijzig
 
JB1 23-2-2013 18:55 Print reply

Posts: 14881
Relatief, gewoon zoeken
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
PRO TUNING 23-2-2013 19:00 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Torsten
[...]

is die cdi makkelijk te krijgen? hpi is net te prijzig



Ik krijg de indruk dat alles melkwarm moet zijn ?
 
Torsten 23-2-2013 20:33 Print reply
Posts: 19
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Relatief, gewoon zoeken

Mag ik vragen wat precies het verschil is?

 
Niek27 23-2-2013 20:35 Print reply

Posts: 633
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Torsten
[...]

Mag ik vragen wat precies het verschil is?


Mps-300 heeft een andere curve volgens mij, zijn ook vrij zeldzaam dacht ik.
Kijk eens op motoimport.nl en neem contact met hun op en vraag of ze er nog wat op voorraad hebben.

Dit bericht is gewijzigd door Niek27 op 23-2-2013 om 20:36 uur.
 
flappie business
JB1 23-2-2013 20:38 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek27
[...]

Mps-300 heeft een andere curve volgens mij, zijn ook vrij zeldzaam dacht ik.
Kijk eens op motoimport.nl en neem contact met hun op en vraag of ze er nog wat op voorraad hebben.

Dit bericht is gewijzigd door Niek27 op 23-2-2013 om 20:36 uur.


Betere curve ja.
Zou niet naar motoimport gaan, zijn oplichters
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 4760 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved