Quote:Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
Ondanks dat ik geen voorstander voor de Mikilon ben, vind ik het toch wel erg gaaf dat je het toch gekocht hebt.
Heb je al meer ervaringen ermee? of filmpjes?
ik heb een aantal filmpjes op youtube bekeken en 1 keer zag ik dat bij het springen onder de achterbrug bij de bouten van de veer een scheur ontstond.doordat de veering achter erg stug is vind ik dat ook niet gek ik wil dat veranderen verder tot nu toe super ding starten en lopen. alleen de shoke die heeft 3 standen daar ben ik nog niet helemaal uit.
ik heb een aantal filmpjes op youtube bekeken en 1 keer zag ik dat bij het springen onder de achterbrug bij de bouten van de veer een scheur ontstond.doordat de veering achter erg stug is vind ik dat ook niet gek ik wil dat veranderen verder tot nu toe super ding starten en lopen. alleen de shoke die heeft 3 standen daar ben ik nog niet helemaal uit.
Heb dat filmpje ook gezien.
Dat die achterbrug scheurt heeft niks te maken met de stijfheid van de veer, puur en alleen met de prut kwaliteit van dat ding.
Niet mee springen dus :P
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
ik vind hem persoonlijk niet zo mooi, vind er een te rechte lijn in het zadel zitten en hou meer van een iets meer oplopende tank zoals bij oudere crossmotoren,maar dat is persoonlijk, verder succes ermee en maar hopen dat je hem zo lang mogelijk heel kan houden,
Dit bericht is gewijzigd door drestar op 24-2-2013 om 23:14 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: drestar
ik vind hem persoonlijk niet zo mooi, vind er een te rechte lijn in het zadel zitten en hou meer van een iets meer oplopende tank,maar dat is persoonlijk, verder succes ermee en maar hopen dat je hem zo lang mogelijk heel kan houden,
Tja, zo zien de moderne crossmotoren er ook uit hoor.
Wat jij beschrijft is pre-2000, en ben het volledig met je eens
Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 24-2-2013 om 23:14 uur.
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
of je wacht tot hij stuk gaat en gaat dan achter ene andere aan. wel altijd even checken na het rijden of er scheurtjes komen. maar dat doe je bij een crossmotor/brommer ook.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.