Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mtx sh twv

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 920 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #67219 - Mtx sh twv
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1887 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Didier 26-1-2013 23:07 Print topicpost
Posts: 34
Hey iedereen,
Ik heb men mtx 50r net helemaal opgeknapt
Dit met volgende setup:
- 70cc malossi
- 21mm dellorto met powerfilter
- proma uitlaat en demper
- 5bak
- twv 16-52
Ik haal hier 78km/h mee,
Maar heb het gevoel dat ie beter moet kunnen
Je moet meteen opschakelen van eerste tot 4e en dan in 5e
Stijgt hij zeer traag in toeren tot max 10,5k
Is deze twv mss niet goed?
Mvg
 

RikDT50MX - Nieuws Poster 27-1-2013 0:59 Print reply

Posts: 1558
Ding goed afgesteld? zowel de carb als je ontsteking? hoeveel toeren draai je in de 5 en hoeveel in bijv. de 3?

edit:
laat maar stukje gemist, als de brom in zn vijf niet compleet op toeren wil komen kan je wel voor een lichtere verhouding gaan.

Dit bericht is gewijzigd door RikDT50MX op 27-1-2013 om 1:00 uur.
 
I Can Play With Madness
Didier 27-1-2013 8:45 Print reply
Posts: 34
Dus eerder voor een twv 45-16 gaan?
Wnt 16 is al ht grootst mijn inziens
 
Santa Cruz 27-1-2013 9:29 Print reply

Posts: 716
je hebt nu een 16-52 liggen. Als je er een 16-45 van gaat maken, maak je de verhouding alleen maar zwaarder...

 
2takt of 4takt? Supermotard!
Didier 27-1-2013 10:00 Print reply
Posts: 34
Voor welke tandwielverhouding zouden jullie dan gaan?
 
Santa Cruz 27-1-2013 11:27 Print reply

Posts: 716
Ik weet niet welke tandwielen er beschikbaar zijn voor een mtx.
Misschien eens 2 tanden lichter vooraan, dus een 14t proberen
 
2takt of 4takt? Supermotard!
JB1 27-1-2013 17:05 Print reply

Posts: 14881
16-45 eerst maar eens proberen, dit is wel vrij licht.

Je kan ook nog naar 17 voorop als het moet, maar dan kom je wel een beetje in de knooi met je vliegwielkapje.

Powerfilter eraf, luchtfilterhuis met grote slangen erop.

10.5k is wel redelijk, misschien nog eens opnieuw afstellen, lijkt mij dat hij wat te arm staat.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Didier 27-1-2013 22:13 Print reply
Posts: 34
Dus 16-45
En doet het veel als je er trg je luchtfilterbox aansluit?

 
JB1 28-1-2013 0:54 Print reply

Posts: 14881
Ja, je lucht wordt beter gefilterd en je hebt niet zo'n grafherrie
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
midas 31-1-2013 10:25 Print reply

Posts: 1211
Ik zou toch gaan voor 14t, want als je er 16-42 op zet, dan krijg je dus een zwaardere vertanding dan dat je eerst had... En dat wil je denk ik niet.
 
JB1 31-1-2013 19:44 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: midas
Ik zou toch gaan voor 14t, want als je er 16-42 op zet, dan krijg je dus een zwaardere vertanding dan dat je eerst had... En dat wil je denk ik niet.


Is veel te licht man.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Henk-88 1-2-2013 4:41 Print reply

Posts: 26703
Eerst goed afstellen met een te lichte twv (of tot de 3e of 4e versnelling) en dan weet je het antwoord op je eigen vraag.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Dit topic is 1887 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved