Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - honda mtx sh opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1106 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #67112 - honda mtx sh opvoeren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3875 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

m.v v 19-12-2012 19:43 Print reply
Posts: 8
1:50 ik kan niet op de cilinder of daar omheen zien wat voor merk cilinder ik heb
 
NS1-Whisperer 19-12-2012 19:46 Print reply

Posts: 2160
Hmmm, zou toch wel iets op moeten staan...
 
"Risico is extra leven"
Cas DT 19-12-2012 20:06 Print reply

Posts: 3131
Volgens mij staat er niks op eurocilinder of eurocilindro, daar staat alleen groot EURO binnenin.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Dscheper 19-12-2012 20:38 Print reply
Posts: 43
Het wil ook wel onderop de cilinder staan,
Maar kijk is naar de simpele dingen. De bougie even vervangen, ga er eigenlijk vanuit dat je dat al gedaan hebt. En er staat dat je een twin air filter hebt.
Ik denk dat hij teveel lucht krijgt.

Ik had ook een 20mm op mijn tsx zitten met een powerfilter, wou allemaal niet zo mooi.
Heb ik er een origineel luchtfilter opgezet en liep die mooier en fel genoeg
 
carlosmt5 19-12-2012 21:07 Print reply
Posts: 294
parmakit staat achter 1 van de koelribben verstopt.
 
Hollands Next BeunHaas
dukaholic-alex 19-12-2012 22:53 Print reply

Posts: 135
zo te horen zou ik eerst het volgende doen:

beter ontsteking: hpi, naar mijn mening
andere cilinder : top performance of iets dergelijks.
opmaat uitlaat doet ook wonderen

en de olie toch anders afstellen (rook),
lagers vervangen, slechte lagers remmen je blok enorm, weet niet of je dat methet reviseren hebt gedaan...
 
remmen is angst!
JB1 19-12-2012 22:58 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dukaholic-alex
zo te horen zou ik eerst het volgende doen:

beter ontsteking: hpi, naar mijn mening
andere cilinder : top performance of iets dergelijks.
opmaat uitlaat doet ook wonderen

en de olie toch anders afstellen (rook),
lagers vervangen, slechte lagers remmen je blok enorm, weet niet of je dat methet reviseren hebt gedaan...


Vriend, waar de fuck haal jij een Top Performance voor een SH vandaan?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Brommers en meer 19-12-2012 23:24 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Vriend, waar de fuck haal jij een Top Performance voor een SH vandaan?


En zoveel geld
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
WestlandMB 20-12-2012 16:31 Print reply

Posts: 1338
Vaak ligt de oplossing bij de dingen die veranderd zijn voordat hij slecht ging lopen.

Eerder in dit topic zij je:
Quote:
ik weet niet wat voor merk cilinder ik heb. ik heb het hele blok geresiveer en er een nieuwe ontsteking opgelegd


Staat de ontsteking wel op de juiste tijd? De merktekens van je grondplaat en carter moeten gelijk staan. Eventueel later kan je nog iets vervroegen.



Als dat het niet is, zou ik de volgende dingen nalopen:

Dingen om te controleren:
- demper (misschien vol met kool)
- remmen en wiellagers (die moet soepel draaien als hij vrij is)
- versleten of verkeerde zuiger

 
m.v v 20-12-2012 17:17 Print reply
Posts: 8
hallo ik heb de ontsteking precies op tijdstaan er staat zoon streepje op. ik heb 2 maand terug de zuiger vervangen ik heb hierbij niet gekeken wat voor cilinder het is.... ik heb ook wel is gereden zonder demper erop maar dat maakt ook geen verschil.
 
WestlandMB 20-12-2012 20:08 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m.v v
hallo ik heb de ontsteking precies op tijdstaan er staat zoon streepje op. ik heb 2 maand terug de zuiger vervangen ik heb hierbij niet gekeken wat voor cilinder het is.... ik heb ook wel is gereden zonder demper erop maar dat maakt ook geen verschil.


Oke en de remmen, wiel lagers geven geen weerstand?

Weet je toevallig nog de maat van de zuiger?
 
JB1 20-12-2012 20:10 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m.v v
hallo ik heb een mikuni 2o mm en ik heb een ganelli uitlaat.
ik kan de brommer trouwens ook niet helemaal voluit trekken wie weet wat dit kan zijn ik weet niet wat voor merk cilinder ik heb. ik heb het hele blok geresiveer en er een nieuwe ontsteking opgelegd

gr mitchell



Ben ik de enige die vind dat ie eens moet gaan afstellen?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
NS1-Whisperer 20-12-2012 22:04 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]



Ben ik de enige die vind dat ie eens moet gaan afstellen?



Nee, ik denk dat je schaduw dezelfde mening deelt
 
"Risico is extra leven"
Aprilia RX 50 2003 20-12-2012 22:11 Print reply

Posts: 6717
ik denk ook dat er afgesteld zal moeten worden aan de posts van de user te zien (niks persoonlijks ).

gewoon de manier van praten kun je vaak aan aflezen wat er mogelijk aan de hand is.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.

Dit topic is 3875 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved