ik heb een nieuwe zuigerveer op m'n mt en koppakking, nou weet ik niet veel over inrijden behalve dat je niet echt hoog in de toeren moet komen. ik weet ook niet hoeveel kilometer ik ongeveer moet hulp gevraagd
kilometer of 50 rustig aan doen, ik zou juist hoge toeren niet vermijden, (niet in het begin gaan toerenjanken, dat niet) maar juist vermijden dat je brommer te zwaar moet trekken.
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
rustig warm laten worden, dan 1-2-3- gewoon doortrekken in toeren,
hoogste versnelling niet in hoge toeren komen en precies op het begin of net onder de powerband gaan rijden.
het probleem is, hij krijgt te veel benzine nu sinds dat m'n spruitstuk is gepolijst en er een tuutje bij m 'n spruitstuk voor olie ofzo is afgesloten zodat hij geen valse lucht krijgt. er zit al een sproeier 62 in wat echt klein is voor een 20mm mikuni 70cc polini 4 kleps? hoe kan dit? hij trekt slecht door in ze versnellingen en ik weet dat er veel meer power in zit
Maar met een sproeier 62 loopt ie beter dan met een grotere sproeier maat 95? Hoezo zou ik dan een grotere sproeier moeten? Komt het doordat ik mn spruitstuk heb gepolijsd?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: carlosmt5
Maar met een sproeier 62 loopt ie beter dan met een grotere sproeier maat 95? Hoezo zou ik dan een grotere sproeier moeten? Komt het doordat ik mn spruitstuk heb gepolijsd?
aan de binnenkant gepolijst?
kan best zijn dat de luchstroom veranderd is en dus een andere sproeier wil.
maar verschilt heel erg per brommer, carb enz. ik zit ook ca 30 maten onder wat de rest heeft.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.