Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Meeting Forum - circuitrijden in Kroatie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 707 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Er zijn 5 deelnemers:

kpotmake (Zeker)
.luuk (Waarschijnlijk)
JB1 (Misschien)
Cas DT (Misschien)
Derbi-Olaf (Misschien)

Klik hier om je in te schrijven.
Klik hier voor meer info.
  Meeting Forum - Topic #66988 - circuitrijden in Kroatie
Pagina 1 van 19
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19Volgende pagina >
Dit topic is 64845 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kpotmake 5-11-2012 19:37 Print topicpost

Posts: 3065
UPDATE!!

data voor de volgende trip zijn bekend!

21-25 oktober 2013 data verzet! naar: 28 okt tm 3 nov

dit hebben we gedaan zodat we de laatste 3 dagen met king of grobnik mee kunnen rijden, een endurance wedstrijd georganiseerd door het Italiaanse bobo racing

prijs per persoon wordt wederom 100 euro per dag voor onbeperkt rijden van 9 uur smorgens tot 5 uur smiddags (open pitlane)

uiteraard is er ook weer ambulance, medisch personeel, baan officials etc aanwezig


GEEN DB LIMIETEN!

OPEN PITLANE!!

benzine prijs is daar momenteel 1 euro 37 cent

banden kunnen geleverd worden door de plaatselijke monteur daar (gebruikt en nieuw) voor zeer aantrekkelijke prijzen

ook is het mogelijk je motor door ons die kant op te vervoeren LET OP! beperkt aantal plaatsen voor het vervoer van de motoren!

_____________________________________



Iedereen is welkom, van beginner tot gevorderde.

Juist voor de beginners is dit een erg mooie kans, aangezien het open pitlane rijden is (veel ervaring opdoen), en er is ook een ''racing school'' op het circuit, wat vergelijkbaar is met de begeleiding die je krijgt op groep 1 of groep 2 met motorsportlifestyle, maar dan meer 1 op 1.

Ook voor de gevorderden is deze racing school zeer aantrekkelijk, de training word gegeven door 2 ex superbike coureurs

De routine ligt op circuit Grobnik net even iets anders als je gewend bent van bv. zandvoort, assen of zolder. Op die circuits rijd je in sessies van 20 minuten, op circuit Grobnik stap je om 9 uur op je motor, heb je om 12 uur even pauze, en mag je vervolgens tot 5 uur weer het circuit op wanneer je wilt.



Ook is er daar een testbank waar je je motor op af kunt laten stellen (mocht iemand dit willen) / of gewoon om te kijken hoeveel pk' s je motor heeft

voor verdere info, contactgegevens en inschrijving zie: http://weekers.nl/Circuit/Circuit_main.aspx






Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 31-3-2013 om 18:54 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 31-3-2013 om 18:55 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 15-9-2013 om 20:15 uur.
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl

JB1 5-11-2012 19:41 Print reply

Posts: 14881
Ik kom in ieder geval meepraten voor de gezelligheid omdat het nog niet zeker is of ik kan

Wel een heel tof idee
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
thedutchrockstar 5-11-2012 20:22 Print reply

Posts: 500
Ik heb de motor er niet voor,
Als mijn 25kw periode over is hopelijk wel!
dus 2014 misschien
 
2 wheel madness
BenjaminDG 5-11-2012 20:39 Print reply

Posts: 4605
Misschien, als mijn wrak dan af is

Wat is de topsnelheid die je daar kan halen?

Lijkt me precies wel wat harder dan zolder bv

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 5-11-2012 om 20:40 uur.
 
Vlaanderen vrij!
JB1 5-11-2012 20:41 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Misschien, als mijn wrak dan af is

Wat is de topsnelheid die je daar kan halen?

Lijkt me precies wel wat harder dan zolder bv

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 5-11-2012 om 20:40 uur.


De fuck boeit topsnelheid, als je maar plezier hebt
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 5-11-2012 20:44 Print reply

Posts: 4605
Goede vertanding hé of wil je de laaste 100m in toerenbegrenzer rijden
 
Vlaanderen vrij!
.luuk 5-11-2012 20:44 Print reply

Posts: 1483


Ziet er vlot uit
 
pompower 5-11-2012 21:12 Print reply

Posts: 1777
kan ik meedoen met mijn nsr
 
www.basvanloenen.nl
Derbi-Olaf 5-11-2012 21:17 Print reply

Posts: 14999
ik ben het in ieder geval serieus in overweging aan het nemen!

Enige waar ik over twijfel is: als je daar wat gebeurt, een crash o.i.d. en je motor is dusdanig beschadigt dat je niet verder kunt, dan kun je de rest van de week mooi op een stoeltje naast het circuit zitten kijken
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
.luuk 5-11-2012 21:46 Print reply

Posts: 1483
Als ik ga neem ik daarom mn fazer en de gsxr mee

Nogmaals vraagje over de banden, hoe snel vlam je die op? Red je het met 1 setje?
(Liggen nu Dragon super corsa sc2 onder)

Dit bericht is gewijzigd door .LUUK op 5-11-2012 om 21:49 uur.
 
kpotmake 5-11-2012 22:45 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
ik ben het in ieder geval serieus in overweging aan het nemen!

Enige waar ik over twijfel is: als je daar wat gebeurt, een crash o.i.d. en je motor is dusdanig beschadigt dat je niet verder kunt, dan kun je de rest van de week mooi op een stoeltje naast het circuit zitten kijken

daar hoef je opzich niet zo bang voor te zijn

we hebben daar al menig motoren in elkaar gereden en de langste tijd dat iemand niet heeft kunnen rijden is 1 middag

we nemen een TIG lasapparaat mee, waar je staal rvs en aluminium mee kunt lassen, een hele berg gereedschap, moertjes en boutjes en op het circuit zijn 2 monteurs aanwezig die je overal mee helpen als je het vraagt, en die vrij veel in huis hebben wat betreft remhendels / voetsteuntjes etc

dus tenzij je je motor helemaal dubbel vouwt kun je 9/10 keer dezelfde dag nog rijden bij een crash

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
Als ik ga neem ik daarom mn fazer en de gsxr mee

Nogmaals vraagje over de banden, hoe snel vlam je die op? Red je het met 1 setje?
(Liggen nu Dragon super corsa sc2 onder)

Dit bericht is gewijzigd door .LUUK op 5-11-2012 om 21:49 uur.

als je nog niet zo snel rijdt en je banden zijn nog goed dan zou het moeten kunnen met 1 setje banden, mocht het niet zo zijn dan heeft de eerder genoemde monteur een hele hoop gebruikte (goede) circuitbanden op voorraad die je voor een paar tientjes van hem kunt kopen (dit doen wij altijd)
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
kpotmake 5-11-2012 22:47 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Misschien, als mijn wrak dan af is

Wat is de topsnelheid die je daar kan halen?

Lijkt me precies wel wat harder dan zolder bv

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 5-11-2012 om 20:40 uur.

doorwerken dan

topsnelheid ligt daar rond de 270 eind rechte stuk, gaat inderdaad wel wat harder als zolder over het algemeen

wel een erg leuk circuit (ik vind het leuker als Assen); erg goede grip door de asfaltstructuur, en in elke bocht positieve wegverkanting tot 15 graden (hard door de bocht!)
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Derbi-Olaf 5-11-2012 22:50 Print reply

Posts: 14999
wordt verleidelijk , 270, dat haalt m'n fiets niet eens, zeker niet zonder kuip

Kwestie kleding?

-eendelig raceoveral
-goede helm
-handschoenen
-laarzen


verdere verplichtingen?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Cas DT 5-11-2012 22:51 Print reply

Posts: 3131
Rugprotector is geen overbodige luxe.

Is 1 delig pak verplicht? Ik heb gewoon broek en jas die aan elkaar ritsen.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
kpotmake 5-11-2012 22:56 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
wordt verleidelijk , 270, dat haalt m'n fiets niet eens, zeker niet zonder kuip

Kwestie kleding?

-eendelig raceoveral
-goede helm
-handschoenen
-laarzen


verdere verplichtingen?

verplichtingen kwa kleding zijn:

een helm, een leer pak, een stel handschoenen en een setje laarzen en je kunt zo aanrijden

1 delig pak is geen vereiste, aanritsend pak mag gewoon (heb ik zelf ook)
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
.luuk 5-11-2012 22:57 Print reply

Posts: 1483
Ga maandag ook kijken voor een a* combi ja,

ook moet ik dan nog een integraal met dubbel D hebben, en een backprotector

Koop ik denk ik op de motorbeurs

Is op assen/zandfoort/zolder ed. Een overall wel een verplichting?

Dit bericht is gewijzigd door .LUUK op 5-11-2012 om 23:01 uur.
 

Dit topic is 64845 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 19
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved