ik kan beamen dat dat een lekkere setup is.
ikzelf zit op dr80 19mm (groot zat, 16 kan ook) en een leo v6 omdat mn ori uitlaat een gat in zat. die v6 geeft m wel net ff een beetje meer power, ook lekker breed. maar knijpt nog steeds een beetje, beter de yasuni hm als je t max wil benutten.
verder rij je met die dr80 veel relaxter. top gaat een stukkie omhoog. maar je bent vooral veel eerder op je top. verder kom ik met alleen maar plezierritten (dus gas vol, gas los, gas vol enz) op 1 op 18 dus 1 op 25 moet kunnen.
verder een oerdegelijke cilinder. zelfs ik krijg m tot nog toe niet stuk.
edit: je kunt gewoon een std krukas steken hoor. die houden een dr80 op vol vermogen zat. zeker als ik kijk wat jij er mee wilt.
de enige krukkassen die ik tot nog toe aan poejer binnen heb gekregen zijn de dure metrakit en doppler assen. dus daarbij heb je ook geen zekerheid dat het heel blijft. naar mijn idee gaat het er meer om met hoeveel beleid je het monteert dan wat voor krukas je hebt (tot zekere hoogte).
edit2: meestal hoef je je olie of waterpomp niet te reviseren als de tandwieltjes ervan in t blok nog goed zijn.
je tandwiel verhouding bij de setup die genoemd wordt zou ik aanraden rond de 13 - 47. dan rij je goed 95 middenin de powerband. zo rond de 8500/9000 toeren als ik t goed heb.
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 2-11-2012 om 9:21 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 2-11-2012 om 9:27 uur.
|