Airsal is net wat beter afgewerkt als een DMP. Toch voor de zekerheid even de scherpe randjes van de poorten afwerken.
Airsal en Eurokit zijn hetzelfde.
Hoelang rijd je al met je eurokit dan?
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
eurokit is idd airsal geworden. ik reed eerst met een eurokit cilinder, vond ik leuk rijden. daarna heb ik dmp gehad. maar dat had toch net wat minder power zeg maar. ik zou voor de airsal gaan.
zou je niet eens de parmakit of de athena cilinder willen proberen?
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
eurokit is idd airsal geworden. ik reed eerst met een eurokit cilinder, vond ik leuk rijden. daarna heb ik dmp gehad. maar dat had toch net wat minder power zeg maar. ik zou voor de airsal gaan.
zou je niet eens de parmakit of de athena cilinder willen proberen?
is parmakit niet voor lc blokjes suzuki rmx smx? en als het eris zou ik voor parmakit gaan die heeft een hoge toeren cilinder
EDIT: jah is er ff opgezocht
Dit bericht is gewijzigd door ts50cc op 29-10-2012 om 20:49 uur.
K weet niet waarvoor je hem wil gaan gebruiken en wat je budget is, maar airsal is meestal prima kwaliteit voor de prijs en ideaal voor dagelijks gebruik.