Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Ik heb een R1 in de achtertuin staan

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 995 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6688 - Ik heb een R1 in de achtertuin staa...
Pagina 9 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erik_N 20-12-02?23:47 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Originally posted by: Razadull

Emm ja, fabrikanten helpen op die manier hun klanten om zeep. Maar ook mensen die er nix mee te maken hebben lopen gevaar. Bedenk jij maar eens wat er gebeurt als jij lekker 120 rijd op de snelweg, en je krijgt ineens een ferrari met 415 km/u in je reet. Das 295 km/u verschil. Dan ben jij zo goed als dood, want die ferrari gaat er dwars doorheen.

Met 350 ook, maar dat boeit nu ff niet


En dan moet jij dus als je het overleeft weer een nieuwe ferrari kopen. Maken hun weer extra winst . Toch slim ?
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
wipe-out 21-12-02?00:00 Print reply

Posts: 7672
2 liter, 260 pk, dat is best wel lomp veel.

dat ding gaat er uitgeboekt worden door een cbr600 ofzo, wanneer de weg niet al te recht is, vooral omdat een cbr veel wendbaarder is als dat ding lijkt me, en gewoon simpelweg omdat 260 pk gruwelijk veel is om onder controle te houden, en je dan een goede bestuurder moet hebben wil je dat ding mooi rijdend hebben, en niet wanneer je in een bocht ff te vroeg op het gas gaat oid -> achterwielspin -> beetje pech -> low sider.
 
Martijn 21-12-02?00:36 Print reply
Posts: 10000
het klopt btw dat lichte motoren idd wendbaarder zijn...ook door het andere gewicht denk ik...iig hebbet es gelezen in de autoweek ofzo....lancer evo 6 tegen r6 ofzo...was ook lomp..maar er stond dat de r6 beter was op het circuit dan een r1...blablabla uitleg...martijn vergeten...

als je een auto koopt voor de snelheid...waarom issie dan begrensd??? Dat is gewoon bs...anders koop je em niet voor de snelheid...en begrens em dan op dezelfde snelheid als busa ofzo...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
NSR JunK 25-12-02?12:00 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: Woeter

Ik heb het ff nagezocht en de ZX12R heeft idd meer vermogen alhoewel het verschil minimaal is. De Kawa heeft 131 KW, 178 pk met een gewicht van 210 kg keeg. De Busa heeft 129 kw, 175 pk bij een gewicht van 215 kg. De ZX12-r zou in theorie dus sneller optrekken maar vlgs het boekje heeft de busa een top van 321 die dus 21 kmh hoger ligt dan de zx12r wat ik wel erg vreemd vind maargoed.

En dan dacht je dat je alles gehad had? ja dat dacht ik ook totdat ik dit ding tegen kwam in het boekje, ik hem em ff speciaal voor jullie ingescand. Deze heeft de meeste pk's iig!!!



260PK wat een sloom dingetjes wat ik net op internet vond is veeeeeeel sneller in januari komt er een nieuwe turbo kit op de markt wat resulteerd in 340PK :n @hayabusa [URL[t]]http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=69655&documentID=16241[/t]lees zelf maar :n[/URL]
 
barry 25-12-02?12:29 Print reply

Posts: 7387
wel aardig al die pk'tjes. heb er wel een keer op gereden. maar vond het niet echt speciaal.

trok wel leuk op, maar mijn mtx is sneller...
 
He?
User 927 25-12-02?13:00 Print reply

Posts: 6405
Ja, het lijkt veel hoor 340pk... maar de werkelijkheid is: Die fox'jes van NYP gaan eigenlijk veel sneller.
 
Martijn 25-12-02?14:04 Print reply
Posts: 10000
tering....340 pk....das echt te veel voor zon ding.....dat zou ik noooooooit houwe...stationair al een wheelie :(
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
wipe-out 25-12-02?20:16 Print reply

Posts: 7672
dna laat je per ongeluk je kopp schieten in z'n ??n, dan gaat de brommert een stukje door de lucht en komt 10m verder weer neer
 
Erik_N 25-12-02?20:45 Print reply

Posts: 5360
brommert?

340 pk heb je brommer iet hoor, das je motor...


Maar eerst ook al wat op discovery gezien, hadden ze een hayabusa getuned enzo, dingetje liep bijna 400 kmph
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
wipe-out 25-12-02?20:54 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Originally posted by: Voornaam Achternaam

brommert?

340 pk heb je brommer iet hoor, das je motor...


was een beetje sarcastisch-achtig... brommert...
 
huh 25-12-02?21:14 Print reply
Posts: 1755
Quote:
Originally posted by: Razadull

Ferrari's worden WEL begrenst. Maar dan op 350km/u. Der is namelijk een ferrari die 415 kan (wegauto) en das wel heeeel erg snel om op een open weg twe rijden, 350 ook, maar das nog enigzins begrijpbaar.


Heb ergens gelezen dat Ferrari ermee ophield de snelste wegauto te produceren, dus dat Bugatti heeft gewonnen. Ik zou wel eens willen weten welke Ferrari dan zogenaamd 415 kan.

Die Bugatti (800.000 eurootjes) heeft een 8 liter motor met 16 cilinders :n, en banden die gemaakt zijn van hetzelfde materiaal als een Airbus. En bovendien stuurt Bugatti als service een monteur mee om na elke keer dat je een raceje gereden hebt de auto helemaal te controleren. Met een top van 406 schijnt de boel aardig te slijten...

Is dus nie zomaar wat, heb nooit gehoord dat Ferrari ook zoiets gedaan heeft.
 
Martijn 25-12-02?21:23 Print reply
Posts: 10000
ja bugatti W16 ofzo he....ehhehe een W motor..dus in principe 2 V motoren
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Rudy 25-12-02?22:01 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Martijn

ja bugatti W16 ofzo he....ehhehe een W motor..dus in principe 2 V motoren


Het is idd een dubbele v-motor mar wel een andere zoals we nogmaal kennen.
Weet niet of mensen het vw vr6 blok wel eens gezien hebben , maar dat is een v6 met (ik d8) 15 graden verschil in de cilinders (normale v is iets van 60-90 graden)
Daarvan hebben ze er 2 aanelkaar gemaakt (als een v dus) en dan heb je een W (zal wel ff plaatje uit auto en motortechniek scannen)
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Rudy 25-12-02?22:10 Print reply

Posts: 3471


Deze dus
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
huh 25-12-02?22:29 Print reply
Posts: 1755
Engine: 16 cylinders in W form a` 60 degrees
Capacity: 7.993 ccm / 64 valves
Power: 736 kW 1.001 HP with 6.000 1/min.
Torque: 1.250 Nm
Acceleration: 0 - 300 less than 14 seconds
Maximum speed: 406 km/h

1000 pk :n ...






 

Dit topic is 6720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 9 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved