Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yasuni r1 zonder powerband

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 990 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66842 - Yasuni r1 zonder powerband
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8358 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TZRBart 26-9-2012 21:44 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



ouwe zwetskoning, als hij in de 3-4-5-6 al niet aan de 10k rpm komt dan ga je hem toch niet nog zwaarder lopen vertanden?


Ik zeg niet dat hij hem zwaarder moet vertanden, juist minder zwaar... 14-60 is gelijk aan 11-47... Hij rijdt met 12-47 en ik rijd met 13-60 met een yasuni R1, dat trekt best lekker.
 
Royal Club 26-9-2012 21:49 Print reply

Posts: 60390
Nee. das gewoon ergtraag

Dit bericht is gewijzigd door Gary op 27-9-2012 om 12:05 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
MarcoHagedoorn 26-9-2012 21:55 Print reply

Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
Nee. das gewoon ergtraag



Dit bericht is gewijzigd door Gary op 27-9-2012 om 12:05 uur.
 
rs50 vs rx50 26-9-2012 23:21 Print reply

Posts: 72
even voor de verduidelijking is dat hij in iedere versnelling na de 8500 toeren niet meer doortrekt,, alleen in zn 1e en 2e versnelling is het mogenlijk om door te trekken tot bijna 10.000 toeren (dit duurt wel even)

Zou dat zoveel schelen als ik 11-47 zou gaan gebruiken?
Heb namenlijk wel al een tandje 11 thuis liggen om zo af en toe een keer te kunnen wisselen van tandwiel voor de lol.

Om even op dat motor rijbewijs in te gaan,, daar ga ik binnenkort sowieso al mee beginnen direct nadat ik mn auto heb gehaald maar ik geniet er gwn van om aan brommers te sleutelen en er van alles aan te veranderen enzo,, is gwn een leuke hobby voor me en niet te duur.
 
Joop_Karel_Spank 27-9-2012 8:43 Print reply
Posts: 278
heb je niet nog andere begrenzers in de brommer zitten? Carburateur doorlaat begrenzer bijvoorbeeld? Verder heb ik ook gehoord dat je niet meer de bougiekleur als maatstaaf kunt gebruiken. Mijn brommer bij de fietsenmaker op de bank laten zetten en uitdraai van lucht brandstof verhouding meegekregen die perfect is en nog spierwitte bougie. Kan me voorstellen dat je dan met je koffiebruine te rijk zit en daar vermogen op verliest
 
kpotmake 27-9-2012 11:05 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs50 vs rx50
even voor de verduidelijking is dat hij in iedere versnelling na de 8500 toeren niet meer doortrekt,, alleen in zn 1e en 2e versnelling is het mogenlijk om door te trekken tot bijna 10.000 toeren (dit duurt wel even)

Zou dat zoveel schelen als ik 11-47 zou gaan gebruiken?
Heb namenlijk wel al een tandje 11 thuis liggen om zo af en toe een keer te kunnen wisselen van tandwiel voor de lol.

Om even op dat motor rijbewijs in te gaan,, daar ga ik binnenkort sowieso al mee beginnen direct nadat ik mn auto heb gehaald maar ik geniet er gwn van om aan brommers te sleutelen en er van alles aan te veranderen enzo,, is gwn een leuke hobby voor me en niet te duur.

wat houd je dan tegen om even met de tandwielverhouding te spelen?
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Gary - Forum en Gallery Moderator 27-9-2012 11:13 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarcoHagedoorn
[...]




PP.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
MarcoHagedoorn 27-9-2012 12:57 Print reply

Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]


PP.


Paultje Pils
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 27-9-2012 13:00 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarcoHagedoorn
[...]


Paultje Pils


Volgende offtopic is een weekje zonder BF.

Dit bericht is gewijzigd door Gary op 27-9-2012 om 13:00 uur.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
rs50 vs rx50 27-9-2012 22:32 Print reply

Posts: 72
ik heb het vandaag geprobeerd met de tandwiel verhouding 11-47.
totaal geen verbetering,, hij komt wel ietsjes beter op toeren maar ik heb het ook getest met een aprilia rs50 die compleet standaard is met ontgrensde ori pijp en die trekt mij eruit en heeft hogere topsnelheid...
 
j0ren 28-9-2012 21:59 Print reply

Posts: 1298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs50 vs rx50
ik heb het vandaag geprobeerd met de tandwiel verhouding 11-47.
totaal geen verbetering,, hij komt wel ietsjes beter op toeren maar ik heb het ook getest met een aprilia rs50 die compleet standaard is met ontgrensde ori pijp en die trekt mij eruit en heeft hogere topsnelheid...


Blokje een keer helemaal uit elkaar trekken, alles controleren, schoonmaken, smeren en begrenzer eruit en dan opnieuw afstellen. Kan nooit kwaad en boek je altijd winst mee.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Royal Club 28-9-2012 22:20 Print reply

Posts: 60390
Zou je dan niet eerst beginnen met alleen die begrenzer er af te trekken ipv eerst heel je blok uit elkaar te donderen..
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
rs50 vs rx50 29-9-2012 12:59 Print reply

Posts: 72
Welke begrenzers moet ik er uit halen dan?
zitten er heel geen in
 
lytseleen 29-9-2012 17:15 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs50 vs rx50
Welke begrenzers moet ik er uit halen dan?
zitten er heel geen in

wat voor membraan heb je er kan orgineel een in zitten met een hele kleine doorlaat..
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
rs50 vs rx50 1-10-2012 11:30 Print reply

Posts: 72
gewoon origineel membraan maar dat zou hem niet tegen mogen houden om 10.000 toeren te kunnen maken.

 

Dit topic is 8358 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved